DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hæhæ. Er ikke så interessert heller selv, men blir imponert når jeg hører stemningen i hallen når nederlenderne går. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvordan er kommentatorene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Der er de jo greie. Alltid de samme der, og ingen (Aalbu) som ødelegger. Sønnen til Søndrål var jo kommentator i 5 min i stad :!: Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor går det så lite curling på TV? Husker så godt natten da Norge vant OL-finalen i Salt Lake! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, for en spenning! Curling er sykt fett å spille! Er vel bare i OL at folk ser på curling tipper jeg. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhh! Har du spilt, det virker så gøy! Jeg ser på det når det er uansett! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Enkelte idrett som kun er kult å se på i OL. Curling er en av dem. VM er også greit å se på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhh! Har du spilt, det virker så gøy! Jeg ser på det når det er uansett! Ja, vi gjorde det på skolen. Det er fett som faen! Og Bøkka gikk en kjempegod 5000m nå og Fabris ble disket Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Latias syns at curling er kjedelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jurjeva er så god! Latias syns at curling er kjedelig! Det har jeg aldri sagt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har du spilt curlig skjønner du hvor fett det er, og hvor vanskelig det er. Fy faen, sikte på en speilglatt is og en stein som er 19,6kg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Curling er bedre enn ishockey! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde det vært en curlinghall i nærheten hadde jeg begynt å spille. Den på fornebu er så vidt jeg vet en av 3 baner i Norge mens det er over 400 baner i Canada, men det var i 2002. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Curling er bedre enn ishockey! De viser jo bare Norge-Latvia kamper på TV. Ser du NHL så er det noe annet:) EDIT: Det er gøy begge deler! Endret 9. januar 2009 av foxxy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde det vært en curlinghall i nærheten hadde jeg begynt å spille. Den på fornebu er så vidt jeg vet en av 3 baner i Norge mens det er over 400 baner i Canada, men det var i 2002. Ikke sant? Snarøya er nærmeste for meg. Jeg spilte i Halden jeg. Men er ikke mange haller gitt Skal vi begynne å spille på Snarøya, Bruno? -- Og Kramer gikk ikke noe bra, så hadde Bøkko ikke hatt det feilskjeret hadde Bøkko ledet etter to løp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hvor er Snarøya? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi har jo nesten et lag, hadde bare Latias syntes det var gøy! Shotgun på Skipper! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Når sa jeg at curling er kjedelig? Men bare begynn dere. Jeg spiller heller fotball. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Når sa jeg at curling er kjedelig? Men bare begynn dere. Jeg spiller heller fotball. Hvilket lag spiller du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå