Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et bilde av meg og Magdalena som bakgrunn på maskinen. Speaking of which, mange her som skal til Holmenkollen i mars? (skiskyting)

Truffet hun?

Skal ikke se bort i fra at jeg drar tilkollen i mars :yes:

Jepp, prata med henne i Holmenkollen i 08.

Selv har jeg kjøpt billetter til skiskytingen og prøve-vm.

Lenke til kommentar

Syntes det er synd for løperne at de lager løypene i Dusseldorf så smale. Det har vel ikke vært et eneste heat uten fall?

Synd for Pølsa også. Ble vel dyttet over ende av en løper.

Og svenskene faller som fluer. Gjør meg ingenting.

EDIT: LOL @ sveitseren som tryna over mållinja.

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar
Jeg er veldig glad i sprint, og forstår godt av fall er en del av gamet. Men i Dusseldorf legger de opp løypene på en uforsvarlig måte.

Syntes i grunn det er greit. Bra at det er litt variasjon, ikke at de har så mye valg når de kjører sprint midt i byer. Men show blir det. Så sånn sett syntes jeg det er greit at man har noen renn der posisjonering underveis blir enda viktigere.

Lenke til kommentar

Synest traseen er knall eg. 90% av tilfellene er idiotskap allikeve. Litt synd for de som blir "taklet" av disse idiotene, men er litt av gamet. Vil man være sikker så får man dra heatet da.

Moro er det hvertfall! Håper på massefall i finalen. ALLE tryner. Det hadde vært underholdning.

Lenke til kommentar

har vi venta gjennom utallige kvartfinaler og semifinaler kan man vente et heat til. I tillegg gjør det at de som gikk siste semifinale får enda mindre restitusjonstid før finalen i forhold til de som gikk første semifinale. Og personlig synes jeg det kan være spennendes og (Marit Bjørgen kunne ha kjempet om seier der nå for eksempel)

Lenke til kommentar
(Marit Bjørgen kunne ha kjempet om seier der nå for eksempel)

Nei, men hun kunne kjempet om syvende plassen. Og nei, det ville ikke vært spennende.

Digg at de har fjernet de kjedelige B-finalene. Gikk som regel på dass når de kom. Utsatte bare det som betydde noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...