Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har visst litt forskjellig syn på hva som er "bra", Mats;)

Skøyter, selv om det kan være spennende til tider, er altfor plaget med at man ofte i stor grad kan sette opp resultatlista før rennet begynner. Dette er jo selvfølgelig fordi det er mye mindre grad av usikkerhetsmoment i denne sporten i motsetning til andre. forhold i hopp, pluss den enorme forskjellen et par tideler på hoppkanten har å si, forhold i sporet for langrenn og skiskyting, skytinga i skiskytingen osv, og sånn sett kan man vel argumentere at skøytesport er en purere "prestasjonssport" (folk vinner fordi de er best, ikke fordi de hadde flaks), men det gjør det hele som sagt, i mine øyne, litt for forutsigbart og trist. Når det er sagt skal jeg ikke legge skjul på at skøytesporten også kan gi noen av de mest spennende og "dramatiske" stridene, og det alltid er like morsomt når kommentatorene drar frem verdensrekordskjemaene sine "han er 4 tideler føre skjema!":)

Uansett. Det er vel nesten å banne i kirken dette, men det er nesten slik at jeg føler det er på kanten til for mye vintersport denne uken (bare nesten;) ) Har jo sittet i hele kveld, og rett på den igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Ta det med ro, det blir ikke noe håndball i første omgang. Pleier å peile meg inn på kampene fra kvartfinale og inn + evt spennende gruppefinaler.

Kvinneskyting ja... Kanskje jeg skal springe ned på butikken før alt braker løs. Gjør ikke så mye om jeg mister starten av det.

edit: litt ustø framføring av limericket der Carlsen! Ikke bra;)

Venter med butikk til etter at de beste har gått.

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar
Gløersen (2), Brandsdal (4), Clausen (7), Dahl (14), Pettersen (15) og Hattestad (16) videre til kvartfinalene i herresprinten.

Kjølstad og Bach røk ut.

Kun seks løpere? Det var litt skuffende. :p

Neuner <3

Har et bilde av meg og Magdalena som bakgrunn på maskinen.

Søtt. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...