Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Haha, de sender jo alt bra på NRK2. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vi har visst litt forskjellig syn på hva som er "bra", Mats;) Skøyter, selv om det kan være spennende til tider, er altfor plaget med at man ofte i stor grad kan sette opp resultatlista før rennet begynner. Dette er jo selvfølgelig fordi det er mye mindre grad av usikkerhetsmoment i denne sporten i motsetning til andre. forhold i hopp, pluss den enorme forskjellen et par tideler på hoppkanten har å si, forhold i sporet for langrenn og skiskyting, skytinga i skiskytingen osv, og sånn sett kan man vel argumentere at skøytesport er en purere "prestasjonssport" (folk vinner fordi de er best, ikke fordi de hadde flaks), men det gjør det hele som sagt, i mine øyne, litt for forutsigbart og trist. Når det er sagt skal jeg ikke legge skjul på at skøytesporten også kan gi noen av de mest spennende og "dramatiske" stridene, og det alltid er like morsomt når kommentatorene drar frem verdensrekordskjemaene sine "han er 4 tideler føre skjema!" Uansett. Det er vel nesten å banne i kirken dette, men det er nesten slik at jeg føler det er på kanten til for mye vintersport denne uken (bare nesten;) ) Har jo sittet i hele kveld, og rett på den igjen i morgen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Huff, du må jo være utslitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Mye snacks i helgen. Kombinert hopp utgår for min del da det er håndball-VM 10.10. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Brukbart hopp av Moan. Langt bedre utgangspunkt enn forrige uke. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kom nettopp til. Fikk ikke med meg hvor på lista Manninen var. Noen som vet? Kjekt å se at amerikanerene er med igjen. Når spiller Norge sin første håndballkamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Når spiller Norge sin første håndballkamp? 12.15. Egen tråd for VM. Satser på at Tora gjør det bra i dag. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ta det med ro, det blir ikke noe håndball i første omgang. Pleier å peile meg inn på kampene fra kvartfinale og inn + evt spennende gruppefinaler. Kvinneskyting ja... Kanskje jeg skal springe ned på butikken før alt braker løs. Gjør ikke så mye om jeg mister starten av det. edit: litt ustø framføring av limericket der Carlsen! Ikke bra;) Venter med butikk til etter at de beste har gått. Endret 5. desember 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Når kommer de norske? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 9 EIKELAND Liv Kjersti NOR 23 INGSTADBJOERG Anne NOR 45 FLATLAND Ann Kristin Aafedt NOR 47 BERGER Tora NOR 55 KRISTIANSEN Gro Marit Istad NOR Det var de jeg så i farten. Full liste her: http://services.biathlonresults.com/result...910SWRLCP01SWSP Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor er ikke Neuner med? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor er ikke Neuner med? Kommentatorene sa på onsdag at hun var syk. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Gløersen (2), Brandsdal (4), Clausen (7), Dahl (14), Pettersen (15) og Hattestad (16) videre til kvartfinalene i herresprinten. Kjølstad og Bach røk ut. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Neuner <3 Har et bilde av meg og Magdalena som bakgrunn på maskinen. Speaking of which, mange her som skal til Holmenkollen i mars? (skiskyting) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Gløersen (2), Brandsdal (4), Clausen (7), Dahl (14), Pettersen (15) og Hattestad (16) videre til kvartfinalene i herresprinten. Kjølstad og Bach røk ut. Kun seks løpere? Det var litt skuffende. Neuner <3 Har et bilde av meg og Magdalena som bakgrunn på maskinen. Søtt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fantastisk av Tora!! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Seks løpere er mer enn nok til å tapetsere pallen;) Nok til pur norsk finale og Blir ikke noe reising på meg. Fattig student;) Bom på Sleptsova:D Blir nok seier nå! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bra løp av Tore! Ser ut som dette holder Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Lurer på hvor mange ganger hun sa "ja" i det intervjuet.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har et bilde av meg og Magdalena som bakgrunn på maskinen. Speaking of which, mange her som skal til Holmenkollen i mars? (skiskyting) Truffet hun? Skal ikke se bort i fra at jeg drar tilkollen i mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå