Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 noen norske 500m løpere? Skøyter? Ingen norske i 500 m A-gruppe for menn. Fagerli Rukke og Kleven i B-gruppa. Hege eneste jente i 500 m B-gruppe. Alle har gått. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ah ok. Ja jeg antok egentlig det. Da blir det pause frem til superkombi'en Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 De har vært ganske kjipe med skøyter hittil i år, ingenting direkte på TV omtrent. ISURESULTS, her jeg følger med på resultatene. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Matsemann: NRK viser som regel hele løpene på nett tror jeg. Men da uten kommentator. Har sett at de ofte har en egen "skøytespesial" som går samtidig som den vanlige sportslørdag/søndag, men jeg har aldri sett på det siden jeg foretrekker den andre vintersporten som går samtidig;) Det ser ut som om at den går fra 20:35 til 23:33 i kveld, kommentert for en gangs skyld (hvis du av en eller annen grunn skulle foretrekke det fremfor superkombi Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, har sett på det noen ganger. Men takk allikevel. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Meget spennende innspurt på 3000meteren! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mhm, bra av Maren. Men litt sjukt om man sammenligner tidene med 3000 m fra Heerenveen. Ca. 8 sekunder raskere per løper, det er ganske mye på 4 minutter (1 sek per runde). Hvor løpet er har mye å si! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Imponerende kjøring av Lars, spesielt etter skaden hans i går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Haha, Aksel og Bode sjekker hvem av dem som er størst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Herlig kjøring av Aksel! Bare synd at det er så tett der oppe, for to tideler er ikke noe i alpint. Btw, ingen som følger med på rennet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei, TVen er/var opptatt med noe Rybak-greier, og orker ikke se på nettet. Sånn er det når jeg ikke er på hybelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 9. plass på Jansrud. Dette var skuffende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Fortjent seier til Janka. Kjørte på hardt i slalåmomgangen, det var det jeg savnet fra nordmennene. Hjelper ikke å være forsiktig, for da taper du masse tid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Følger med på rennet, ja. Trippelpost, Latias? Og fulgt av en dobbeltpost? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Du ser syner bare. Følger med på rennet? Den sluttet for et kvarter siden... Lenke til kommentar
agail Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vart dessverre ingen pallplass. Men Svindal ser ut til å komme i form igjen etter skaden. Var jo en bra laginnsats av nordmennene. Viser at det ikke bare er Aksel som kan prestere. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg fulgte med på rennet ja, men nytter ikke følge med her samtidig når du skriver resultatene lenge før de dukker opp hos meg;) Så du live på en annen kanal eller noe? (jeg regner med de sendte i opptak på NRK pga av 3000metern) Fortjent seier til Janka. Kjørte på hardt i slalåmomgangen, det var det jeg savnet fra nordmennene. Hjelper ikke å være forsiktig, for da taper du masse tid. Det hjelper ikke å være uforsiktig heller. Du så jo hvor mange som røk ut, og vi vet jo at f.eks Svindal ikke akkurat er noe slalomgeni (ingen verdenscuppoeng i grenen i hele fjorårssesongen), så det er bedre å kjenne sine begrensninger og komme seg i mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg fulgte med på rennet ja, men nytter ikke følge med her samtidig når du skriver resultatene lenge før de dukker opp hos meg;) Så du live på en annen kanal eller noe? (jeg regner med de sendte i opptak på NRK pga av 3000metern) Når NRK svikter, så har man alltid Eurosport. Tenkte mest på Jansrud da. Han var best i en slalåmomgang for noen uker siden. Han kjørte altfor forsiktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Siden jeg er trådstarter, så får jeg sette opp helgens plan. Neste uke forventer jeg at noen andre kommer med en like bra sendingsskjema, ellers blir jeg skuffet. LØRDAG 05/12 NRK1 10.00-18.00 NRKs sportslørdag 10.00 V-cup i kombinert, Lillehammer: Hopp. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen 11.20 V-cup i skiskyting, Östersund: Sprint, kvinner. Komm. Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde 12.50 V-cup i langrenn, Düsseldorf: Sprint, kvinner og menn. Komm. Jann Post og Torgeir Bjørn 14.25 V-cup i skiskyting: Sprint, menn 15.50 V-cup i hopp, Lillehammer. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen 17.45 Sport i dag NRK2 13.50-14.45 V-cup i kombinert, Lillehammer: Langrenn. Komm. Pål Gordon Nilsen og Lasse Ottesen 18.00 Trav: V75 18.45 V-cup i alpint, Beaver Creek: Utfor, menn. Komm. Lars Lystad og Paul Arne Skajem 20.30 V-cup skøyter, Calgary: 500 m kvinner. Komm. Ove Eriksen og Geir Karlstad 21.10 V-cup skøyter: 500 m menn, 1500 m kvinner, 5000 m menn SØNDAG 06/12 NRK 1 09.40-17.30 NRKs sportssøndag 09.45 V-cup kombinert, Lillehammer: Hopp. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen 10.50 V-cup skiskyting, Östersund: Stafett, menn. Komm. Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde 12.30 V-cup kombinert: Langrenn. Komm. Pål Gordon Nilsen og Lasse Ottesen 13.20 Sport i dag 13.30 V-cup hopp, Lillehammer. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen 15.30 V-cup skiskyting: Stafett, kvinner. 16.40 V-cup langrenn, Düsseldorf: Sprint, kvinner og menn. Komm. Jann Post og Torgeir Bjørn 19.45 Sportsrevyen NRK2 13.50 V-cup skiskyting, Östersund: Stafett, kvinner 17.40 V-cup alpint, Beaver Creek: Storslalåm, menn, 1. omgang. Komm. Lars Lystad og Paul Arne Skajem 20.40 V-cup alpint: Storslalåm, menn, 2. omgang 22.50 V-cup skøyter, Calgary: 1000 m kvinner og menn, lagkonkurranse kvinner og menn. Komm. Ove Eriksen og Geir Karlstad Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skiskyting klokken 11.20 *sette vekkerklokke på 11.19* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå