Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matsemann:

NRK viser som regel hele løpene på nett tror jeg. Men da uten kommentator. Har sett at de ofte har en egen "skøytespesial" som går samtidig som den vanlige sportslørdag/søndag, men jeg har aldri sett på det siden jeg foretrekker den andre vintersporten som går samtidig;)

Det ser ut som om at den går fra 20:35 til 23:33 i kveld, kommentert for en gangs skyld (hvis du av en eller annen grunn skulle foretrekke det fremfor superkombi

Lenke til kommentar

Jeg fulgte med på rennet ja, men nytter ikke følge med her samtidig når du skriver resultatene lenge før de dukker opp hos meg;) Så du live på en annen kanal eller noe? (jeg regner med de sendte i opptak på NRK pga av 3000metern)

Fortjent seier til Janka. Kjørte på hardt i slalåmomgangen, det var det jeg savnet fra nordmennene. Hjelper ikke å være forsiktig, for da taper du masse tid.

Det hjelper ikke å være uforsiktig heller. Du så jo hvor mange som røk ut, og vi vet jo at f.eks Svindal ikke akkurat er noe slalomgeni (ingen verdenscuppoeng i grenen i hele fjorårssesongen), så det er bedre å kjenne sine begrensninger og komme seg i mål.

Lenke til kommentar
Jeg fulgte med på rennet ja, men nytter ikke følge med her samtidig når du skriver resultatene lenge før de dukker opp hos meg;) Så du live på en annen kanal eller noe? (jeg regner med de sendte i opptak på NRK pga av 3000metern)

Når NRK svikter, så har man alltid Eurosport. :cool:

Tenkte mest på Jansrud da. Han var best i en slalåmomgang for noen uker siden. Han kjørte altfor forsiktig.

Lenke til kommentar

Siden jeg er trådstarter, så får jeg sette opp helgens plan. Neste uke forventer jeg at noen andre kommer med en like bra sendingsskjema, ellers blir jeg skuffet.

LØRDAG 05/12

NRK1

10.00-18.00 NRKs sportslørdag

10.00 V-cup i kombinert, Lillehammer: Hopp. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen

11.20 V-cup i skiskyting, Östersund: Sprint, kvinner. Komm. Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde

12.50 V-cup i langrenn, Düsseldorf: Sprint, kvinner og menn. Komm. Jann Post og Torgeir Bjørn

14.25 V-cup i skiskyting: Sprint, menn

15.50 V-cup i hopp, Lillehammer. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen

17.45 Sport i dag

NRK2

13.50-14.45 V-cup i kombinert, Lillehammer: Langrenn. Komm. Pål Gordon Nilsen og Lasse Ottesen

18.00 Trav: V75

18.45 V-cup i alpint, Beaver Creek: Utfor, menn. Komm. Lars Lystad og Paul Arne Skajem

20.30 V-cup skøyter, Calgary: 500 m kvinner. Komm. Ove Eriksen og Geir Karlstad

21.10 V-cup skøyter: 500 m menn, 1500 m kvinner, 5000 m menn

SØNDAG 06/12

NRK 1

09.40-17.30 NRKs sportssøndag

09.45 V-cup kombinert, Lillehammer: Hopp. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen

10.50 V-cup skiskyting, Östersund: Stafett, menn. Komm. Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde

12.30 V-cup kombinert: Langrenn. Komm. Pål Gordon Nilsen og Lasse Ottesen

13.20 Sport i dag

13.30 V-cup hopp, Lillehammer. Komm. Arne Scheie og Espen Bredesen

15.30 V-cup skiskyting: Stafett, kvinner.

16.40 V-cup langrenn, Düsseldorf: Sprint, kvinner og menn. Komm. Jann Post og Torgeir Bjørn

19.45 Sportsrevyen

NRK2

13.50 V-cup skiskyting, Östersund: Stafett, kvinner

17.40 V-cup alpint, Beaver Creek: Storslalåm, menn, 1. omgang. Komm. Lars Lystad og Paul Arne Skajem

20.40 V-cup alpint: Storslalåm, menn, 2. omgang

22.50 V-cup skøyter, Calgary: 1000 m kvinner og menn, lagkonkurranse kvinner og menn. Komm. Ove Eriksen og Geir Karlstad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...