Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hhihi. Koch bomma på kvallik med 0.1 poeng:) Kjekt at Kasai fortsatt er med! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den er lei for Koch!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hhihi. Koch bomma på kvallik med 0.1 poeng:) Haha, så kjipt. Men unner ikke østerikerne en dritt, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Unner du noen noe? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Alle nordmenn som har ski på beina Edit: noe jeg også gjør.. Endret 4. desember 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Unner du noen noe? Jepp, nordmennene. Og for så vidt utøvere fra "små" land, f.eks. Tim Burke i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Teite Tom! Kom ikke med! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Teite Tom! Kom ikke med! Du burde ringe han, for han har vært skuffende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Burde ta en telefon ja! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Synd med Svindal. Kan blir hardt nå edit: bare 74 hundredeler foran Grange før slalomen:+\ Endret 4. desember 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Elendig avslutning av Svindal igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Bare og bare. Er fornøyd så lenge det blir en plassering blant de 5-6 beste! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Joda. Det kan fort bli en bra plassering, og vi må ikke bli altfor kravstore om toppplasseringer hele tiden, men jeg har ikke lysst til at Grange skal vinne! Har ikke noenting til overs for franskmennene (og ja, jeg vet slike generaliserer er ytterst tåpelige, men la meg få lov til å holde på iallfall èn "fordom" ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Joda. Det kan fort bli en bra plassering, og vi må ikke bli altfor kravstore om toppplasseringer hele tiden, men jeg har ikke lysst til at Grange skal vinne! Har ikke noenting til overs for franskmennene (og ja, jeg vet slike generaliserer er ytterst tåpelige, men la meg få lov til å holde på iallfall èn "fordom" ) Fy faen, nå er du ganske tåpelig! Får håpe Grange kjører ut i slalåmdelen da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror Jansrud kan vinne. Han ligger godt ann. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tror Jansrud kan vinne. Han ligger godt ann. Han har bare fire sveitsere foran seg. Beste ikke-sveitser også. Har trua på han. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Cuche og Defago er jo elendige i Slalom. Janka er jeg litt mer usikker på. Han kjører ikke riktignok ikke slalom i V-cupen så han kan jo ikke være så god. Han ukjente fyren har jeg ingen formening om (hva het han igjen?) Men kommentatorne sa at han var klart best i fartsdisiplinene. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 noen norske 500m løpere? Forstod på de norske kommentatorene at Janka visstnok skal være Sveitserenes eneste håp. Han skal visstnok være lovende som allrounder (tror iallfall det var det de sa) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Får håpe Jansrud er bedre da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper det. Kom igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå