Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Fikk endelig karret til meg en pc!! Ser virkelig bra ut dette med tanke på norsk seier Nå er jo en god del som ikke er i mål enda da... Spent på Bratseveen, har ikke fått med meg noe av skytingen til Hafsås, hvordan ligger han ann?? Ronny har vært skuffende på de to første skytingene. Bommer 2-3 ganger. Rune har bommet to ganger på første skyting. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ferry hadde kommet bak Hagle med fullt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ferry har sprukket. Deilig at han ikke kommer på pallen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som flere som var i Østersund under VM 08?? åååh, var så sykt bra stemning da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Burke blir nummer 2. DET er overraskende det. Hagle er seiersmannen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som flere som var i Østersund under VM 08?? åååh, var så sykt bra stemning da Pøh, ikke noe slår PC'en på fanget og skiskyting i bakgrunn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skiskyting live er epic win! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ronny burde offisielt legge opp skiskyting. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som flere som var i Østersund under VM 08?? åååh, var så sykt bra stemning da Vært i to VM, kollen i 2000 Emil :D:D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har vært i Kollen et par ganger. Endret 3. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 På Kollen har jeg vært flere ganger. Ikke det at det er særlig langt å dra (for jeg kan se bakken fra vinduet), men fortsatt imponerende at jeg har tatt turen dit flere ganger. VM? Neste år. 2011 da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er ikke skiskyting men ja... Tipper det blir telting i marka for min del Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Pøh, ikke noe slår PC'en på fanget og skiskyting i bakgrunn. haha, ingenting slår 10 000 sure svensker & norsk doobbeltseier Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Var i Liberec i år og så Northug på femmila. Lite slår det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Det er ikke skiskyting men ja... Tipper det blir telting i marka for min del Hopprennene kan jeg se fra vinduet med en kikkert. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Var i Liberec i år og så Northug på femmila. Lite slår det Lillehamer 94' slår det lett da! Var 1 år & prøvde å sove i barnevogna jeg :!: Lenke til kommentar
agail Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det blir artig med skøyter i helga. http://www.nrksport.no/skoyter/1.6894124 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Skiskyting blir artig. Forøvrig herlig med en ordentlig skihelg. Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fantastisk med Emil!! Herlig Huff, ser man igjennom innleggene fra selve rennet får man ikke noe særlig ut av det Dette er rene spammetråden, men det gir meg julestemning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå