Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neeeeei:(

Hva behager?

Henkel gikk på en smell:(

Er du forelsket i en tysker? Ikke bra.

Og det kommer fra Iourieva-fanboien :p

Men mer seriøst, hun er min "utlending man heier på når de norske jentene svikter". Ikke spør meg hvorfor det er akkurat hun, for det har jeg ikke peiling på. Tror jeg ville gå mot strømmen og velge en annen tysker da alle andre hev seg på "neuner-bølgen" ;)

Lenke til kommentar
Altså... Nå husker jeg hvorfor jeg ikke er såååå glad i kvinnelig skiskyting. De gifter seg jo hele tiden og bytter navn. Vanskeligere å følge med da.

Stemmer! Men det er i det minste godt å se at det er noen der ute som ennå følger den gamle gode tradisjonen

Lenke til kommentar
Hva faen klager du på Latias? Det er da synd at alle bommer. Barnslige er de i alle fall ikke.

Skiskyting hadde ikke vært særlig gøy om alle hadde truffet hele tiden. Man oppfører seg som dårlige tapere om man hele tiden skal si "hun hadde vunnet uten bommene".

Lenke til kommentar
Hva faen klager du på Latias? Det er da synd at alle bommer. Barnslige er de i alle fall ikke.

Skiskyting hadde ikke vært særlig gøy om alle hadde truffet hele tiden. Man oppfører seg som dårlige tapere om man hele tiden skal si "hun hadde vunnet uten bommene".

Er det noe galt å være patriotisk nå? Du blir jo like trist selv, du bare sier det ikke ordrett som det de gjorde. I fjor sa de det samme og du klagde ikke.

Lenke til kommentar

Er det noe galt å være patriotisk nå? Du blir jo like trist selv, du bare sier det ikke ordrett som det de gjorde. I fjor sa de det samme og du klagde ikke.

Til gjengjeld så er jeg ikke en kommentator på NRK. Og jeg skal innrømme at jeg kan være en dårlig taper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...