DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da var det svensk seier. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jonsson fylte på siste, Tora i mål uten en imponerende sisterunde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Altså... Nå husker jeg hvorfor jeg ikke er såååå glad i kvinnelig skiskyting. De gifter seg jo hele tiden og bytter navn. Vanskeligere å følge med da. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 neeeeei:( Hva behager? Henkel gikk på en smell:( Er du forelsket i en tysker? Ikke bra. Og det kommer fra Iourieva-fanboien Men mer seriøst, hun er min "utlending man heier på når de norske jentene svikter". Ikke spør meg hvorfor det er akkurat hun, for det har jeg ikke peiling på. Tror jeg ville gå mot strømmen og velge en annen tysker da alle andre hev seg på "neuner-bølgen" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Skjer med kommentatorene? "Synd med bommene, ellers hadde hun vært langt oppe." Idretten heter skiskyting. Det å bomme er en del av spillet. Synes de er litt barnslige i dag. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Altså... Nå husker jeg hvorfor jeg ikke er såååå glad i kvinnelig skiskyting. De gifter seg jo hele tiden og bytter navn. Vanskeligere å følge med da. Stemmer! Men det er i det minste godt å se at det er noen der ute som ennå følger den gamle gode tradisjonen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Og det kommer fra Iourieva-fanboien Ny regel: Ikke lov å snakke om dopere i denne tråden! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva faen klager du på Latias? Det er da synd at alle bommer. Barnslige er de i alle fall ikke. Hvem faen er Döll? Aldri hørt om før, men hun kan jo vinne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hva faen klager du på Latias? Det er da synd at alle bommer. Barnslige er de i alle fall ikke. Skiskyting hadde ikke vært særlig gøy om alle hadde truffet hele tiden. Man oppfører seg som dårlige tapere om man hele tiden skal si "hun hadde vunnet uten bommene". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Døll var et dølt navn. Ukraina har et godt lag, tipper de gjør det gjevt i stafetten til helga(?). Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hun var med i fjor og. Tror hun var en typisk middelhavsfarer med en og annen topp 10 plassering, men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva faen klager du på Latias? Det er da synd at alle bommer. Barnslige er de i alle fall ikke. Skiskyting hadde ikke vært særlig gøy om alle hadde truffet hele tiden. Man oppfører seg som dårlige tapere om man hele tiden skal si "hun hadde vunnet uten bommene". Er det noe galt å være patriotisk nå? Du blir jo like trist selv, du bare sier det ikke ordrett som det de gjorde. I fjor sa de det samme og du klagde ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Go Gøssner som er halv norsk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gössner er halvt moldenser. Fortjener ikke en dritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hva faen klager du på Latias? Det er da synd at alle bommer. Barnslige er de i alle fall ikke. Skiskyting hadde ikke vært særlig gøy om alle hadde truffet hele tiden. Man oppfører seg som dårlige tapere om man hele tiden skal si "hun hadde vunnet uten bommene". Er det noe galt å være patriotisk nå? Du blir jo like trist selv, du bare sier det ikke ordrett som det de gjorde. I fjor sa de det samme og du klagde ikke. Til gjengjeld så er jeg ikke en kommentator på NRK. Og jeg skal innrømme at jeg kan være en dårlig taper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når du er en kommentator for norsk tv og det er norske med er det da naturlig at du er patriotisk. Det gjelder Norge og det gjeldre jaggu meg for alle andre land og. Du klagde ingenting på dette i fjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Da er vi dårlige tapere hele gjengen da. Synd at Døll bommet. Unner ikke Sverige en dritt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 nei, da tror jeg at jeg gir meg. Det er vel ikke noen flere interessante løpere nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 nei, da tror jeg at jeg gir meg. Det er vel ikke noen flere interessante løpere nå Moldenseren kan vinne med to fulle hus. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er gutta nå etterpå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå