Asmodeanx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Veldig enig, Jotun! Må si jeg er litt nysgjerrig på hvilken sang var likevel;) Kjipt hvis det ikke er noen reell sjanse for norsk pallplassering i dag, men det må nå sees likevel. Det gjelder å ha en utlending det går an å heie på som backup! Latias: Iourieva er vel snart tilbake etter sonet dopingdom. Da er vel du i himmelen igjen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Trodde det var Bruce Springsteen eg men... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Latias: Iourieva er vel snart tilbake etter sonet dopingdom. Da er vel du i himmelen igjen? Faen, kast henne. Kunne ikke brydd meg mindre om slike dopere! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Forkastelig at de som doper seg får komme tilbake mener no eg.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Og der var vi i gang. Kom igjen, norske! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Juleferie, hjemmelagd hamburger, skiskyting og en liten øl. Kan ikke bli stort bedre:) edit: hehe, nå fikk jeg faktisk lysst til spille Starcraft etterpå (forbinder "gogogogogo" veldig med lobbyen i Starcraft online) Endret 2. desember 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sesongen er i gang og Tora er i gang! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 edit: hehe, nå fikk jeg faktisk lysst til spille Starcraft etterpå (forbinder "gogogogogo" veldig med lobbyen i Starcraft online) Starcraft Fantastisk spill. Lesingen min til eksamen går til helvete nå, men det driter jeg i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Lesingen min til eksamen går til helvete nå, men det driter jeg i. Way to go. Det var det jeg ba deg gjøre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal vel mye til for at man går glipp av noe spesielt om man ikke ser idag? Spesielt med norske øyne? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er bare ett renn nå og ett i morgen, så da går det bra. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gogogogogogo! Hehe.. Søren at jeg må gå om en halvtime da Har savnet dette.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Skuffende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Skal man vinne 15 km, så må man treffe 20/20. 19/20 kan holde, men da må man være rask i sporet også (noe Tora ikke er atm.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå