Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man ser på det Dæhlie gjorde noen ganger så er det langt igjen å gå for Northug. LANGT!

Nå vant jo Dæhlie sitt første VM-gull som 24 åring, OL-gull 25 år & WorldCup sammenlagt som 24 åring. Northug med sitt første VM-gull som 23 åring, og nå kommer vel hans første OL-gull & sammenlagtseier denne sesongen. M.a.o, Petter ligger et år foran Dæhlie skjema :new_woot:

Noen som fikk med seg hvordan det gikk med Simen Østensen?

29. plass - 56 sek. bak. Hadde han ikke et fall i starten :hmm: ??

Lenke til kommentar
Hvis man ser på det Dæhlie gjorde noen ganger så er det langt igjen å gå for Northug. LANGT!

Nå vant jo Dæhlie sitt første VM-gull som 24 åring, OL-gull 25 år & WorldCup sammenlagt som 24 åring. Northug med sitt første VM-gull som 23 åring, og nå kommer vel hans første OL-gull & sammenlagtseier denne sesongen. M.a.o, Petter ligger et år foran Dæhlie skjema :new_woot:

Jepp, som sagt: Begynner å se en Dæhlie. Men det er RIMELIG langt igjen før man snakker om de i samme liga :)

Og det eg skreiv som du siterte gjaldt å ta seg ut i løp. Sitere helheten, nå ble det jo tatt ut av sin sammenheng, selv om det som står i sitatet stemmer.

Lenke til kommentar
Er redd Petter kan gå så langt i kjelleren at han tar livet av seg en gang.

Du må da innrømme at du overdriver litt for mye nå? :p

Glemmer aldri 5 mils gullet til Dæhli under OL i Nagano. Da var han nesten død når han kom i mål. Han var jo ikke sikker på om han hadde passert mållinjen.

Lenke til kommentar
Glemmer aldri 5 mils gullet til Dæhli under OL i Nagano. Da var han nesten død når han kom i mål. Han var jo ikke sikker på om han hadde passert mållinjen.

NRK laget en "dokumentar" om Dæhlie når han la opp. I beste NRK stil. Da fokuserte de på dette løpet. Husker eg satt med frysninger når eg såg målgangen hans. Aldri har eg sett en så sliten person. Han måtte rett inn når han kom seg på beina. Og han måtte jo krysse denne linja før han kunne få noe skikkelig hjelp bla. for å ta av seg skiene, ellers ville det vel bli disk.

Hvis eg ikke husker feil så måtte de vel hjelpe han over denne linja etter noen minutter.

Helt sykt. Og eg tror innerst inne at Northug ikke kommer til å kunne bli fullt så gal og god som Dæhlie var, men ville vært nydelig om eg ble bevist feil på den :D

Lenke til kommentar
Konge av Northug! Tror endelig det blir verdenscupseier sammenlagt i år:)

Nei, han satser nok på OL. Tror han driter tynt i tour de ski også.

Det kan jeg love at han ikke kommer til å gjøre. Han skal gå Tds (med mindre han forandrer planene) og da går ikke for å gå søndagsturer. Da ville han heller droppet det å ligget i høyden. Han går utelukkende for å vinne, det er helt sikkert. Etter tds får vi ikke se han før OL.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

"Du har greid det rop det til allah" :!:

Hmm, jeg har hørt det som "..rop det til han da!" - bare at det ble sagt veldig sammensatt.

@Jotun: Var det den her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/344470 eller en lengre mer unik dokumentar? Får ikke sett den i spesielt detalj nå, siden jeg sitter på mobilnett.

Gratulerer til Petter idag, veldig spennende under nedtellingen der! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...