Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke snakk om engelskkunnskaper, mangelen gjelder kulturforståelse. Skøyteforbundet visste godt hva de gikk til når de ansatte Mueller.

Edit: Jeg gir meg. Det hjelper lite med kulturforståelse når man tramper i salaten så grundig. Du skal være rimelig godt kjent med personen før du drar en slik en, og det er hoderystende galt i et trener/utøver-forhold, ikke minst i den konteksten. Platt og vulgært.

Endret av lch
Lenke til kommentar

Dette er jo helt klart noe som skøyteforbundet ville, nemlig få Peter sparket. De brukte denne situasjonen som påskudd og har prøvd å legge lokk på hva som blei sagt. Latterlig, men samma faen, jeg er ikke super interessert i skøyter, bare interessert i at man har sterke personligheter innenfor norsk toppidrett, men det klarer vi vel å luke ut effektivt.

Lenke til kommentar

Da ble det Jarle Pedersen. Ingen stor overraskelse det. At Koss blir med som assistent derimot er en smule overraskende. Er en dråpe mer optimistisk med Koss i teamet. Å ha en tidligere utøver med vinnervilje man sjelden har sett makan til (Bjørn Dæhlie kanskje) kan gi gode resultater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...