Latias Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 http://www.vg.no/sport/skoyter/artikkel.php?artid=588231 Jaja, ser ut som at ironi aldri funker. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ifølge P3 nyhetene tidligere i dag sa han suck the cock.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er ikke engang språklig korrekt, langt mindre sextrakasserende. Skøytepresidenten har så godt som ingen kulturell forståelse av det engelske språk hvis hun tror at "suck my dick" er ensbetydende med oppfordring til oralsex. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du kan ikke forvente at en norsk skøyteløper er flytende i engelsk. Dessuten tror jeg de fleste foreldre ikke ville likt å se at datteren deres får slike bemerkninger kalt etter seg, forstår at folk reagerer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det er ikke snakk om engelskkunnskaper, mangelen gjelder kulturforståelse. Skøyteforbundet visste godt hva de gikk til når de ansatte Mueller. Edit: Jeg gir meg. Det hjelper lite med kulturforståelse når man tramper i salaten så grundig. Du skal være rimelig godt kjent med personen før du drar en slik en, og det er hoderystende galt i et trener/utøver-forhold, ikke minst i den konteksten. Platt og vulgært. Endret 28. november 2009 av lch Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette er jo helt klart noe som skøyteforbundet ville, nemlig få Peter sparket. De brukte denne situasjonen som påskudd og har prøvd å legge lokk på hva som blei sagt. Latterlig, men samma faen, jeg er ikke super interessert i skøyter, bare interessert i at man har sterke personligheter innenfor norsk toppidrett, men det klarer vi vel å luke ut effektivt. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da ble det Jarle Pedersen. Ingen stor overraskelse det. At Koss blir med som assistent derimot er en smule overraskende. Er en dråpe mer optimistisk med Koss i teamet. Å ha en tidligere utøver med vinnervilje man sjelden har sett makan til (Bjørn Dæhlie kanskje) kan gi gode resultater. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Og Koss har jo inngående kjennskap til "hvordan bygge lår" så nå kan vi endelig få tilbake skøyteløpere med okselår! Har savnet det siden Søndrål sluttet. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Wow, herlig tråd dette... kommer nok til å være svært aktiv her i vinter Kan slenge med hva jeg følger med mest på: 1. Langrenn 2. Skiskyting 3. Hopp 4. Alpint 5. Kombinert 6. Skøyter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Northug og Bjørgen har blitt syke og drar ikke med resten av landslaget til Kuusamo. Lenke til kommentar
agail Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Northug og Bjørgen har blitt syke og drar ikke med resten av landslaget til Kuusamo. "Blir hjemme en dag ekstra". Høres ut som de reiser i morra da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Leste bare en overskrift. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Wow, herlig tråd dette... kommer nok til å være svært aktiv her i vinter Svært aktiv vil si over 1k innlegg. Vær forsiktig med hva du lover! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvor mange innlegg må man ha for å bli klassifisert som ALL her i tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hva mener du med ALL, Jotun? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Active Like Latias vel... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Active Like Latias vel... Da så. Men da må man gå forbi meg på lista. Mao, not gonna happen. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, det kan bli vanskelig for alle og enhver. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Active Like Latias vel... Da så. Men da må man gå forbi meg på lista. Mao, not gonna happen. En liten, eksklusiv gruppe med forumbruker som poster her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har jo en liten mulighet til å ta deg igjen da, men som sagt: Not gonna happen! Bjørgen blir hjemme og Northug går kun 15km på søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå