stwa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tre måneder er ikke lite tid. Trener man dårligere på disse månedene, blir man også dårligere som løper. Han får vel ikke en optimal oppladning til OL heller. Men litt ansvar burde han kunne ta selv.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Spørs om han får ta det ansvaret. Ansetter sikkert en gjøk som trener han altfor hardt, og det ender med at OL blir en total fiasko for Bøkko. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Håvard endrer ikke opplegget over natten selv om han får en ny trener. De største endringene vil nok komme i treningsopplegget sommerstid. Bøkka sier også at han ønsker å fortsette et sammarbeid med Müller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Bøkka sier også at han ønsker å fortsette et sammarbeid med Müller. Bøkka () vil sikkert det, men tror skøytepresidenten har andre planer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Man trener ikke med landslaget året rundt annet enn på samlinger. Om Bøkko ønsker å bruke som Müller som personlig trener/rådgiver er det hans sak. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det var så ille at han ikke kan være trener på landslaget, men man kan ikke avvise at han være personlig trener for Bøkko. Sier vel bare at de ville bli kvitt han og så sin mulighet her. Alle danser ikke etter fløyta til sjefene og da blir det sparken. http://www.vg.no/sport/skoyter/artikkel.php?artid=584894 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Man trener ikke med landslaget året rundt annet enn på samlinger. Om Bøkko ønsker å bruke som Müller som personlig trener/rådgiver er det hans sak. Føler bare at skøyteforbundet kommer til å true han med utestengelse fra skøytelaget, slik de nesten gjorde med Northug i forrige uke (da han ville starte eget lag eller noe). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men det vil igjen gi Bøkko enda mer (uheldig) oppmerksomhet. Men som jeg skrev tidligere synes jeg situasjonen er ganske kjip, ville helst sett at Peter blir, uten at jeg er alt for innsatt i hva som skjer innad i gruppen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Føler bare at skøyteforbundet kommer til å true han med utestengelse fra skøytelaget, slik de nesten gjorde med Northug i forrige uke (da han ville starte eget lag eller noe). Det er noe helt annet. Petter ville hoppe av landslaget og gå for team xtra personell eller hva det laget heter... Hvilken trener Petter bruker utenfor landslaget har ikke noe å si så lenge han er endel av landslaget. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sitter med en følelse av at han egentlig ikke har sakt noe veldig grovt, men siden det var til ei jente har det liksom blitt så mye verre.. Lenke til kommentar
masb Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det blir rett og slett for dumt å la to middelmådige utøvere diktere et et helt forbund. Og de løperne som nå kommer gråtende med sine skrekkhistorier om hvor dårlig de ble behandlet av Muller er bare patetiske. Det var tydeligvis ikke ille nok til å ta det opp med en gang, men når mannen er nede for telling, da er det plutselig tid for å sverte han enda litt til. Peter Mueller er utvilsomt ikke den snilleste gutten i klassen, men han er allikevel den som har holdt liv i norsk skøytesport de siste 5 årene. Å sparke han på dagen for en slengbermerkning i en matsal blir rett og slett smålig. Jeg håper virkelig at Mueller får fortsette som Bøkkos trener og at Bøkko knuser Kramer på 5000 i OL! Og ville ikke vært så ille om Maren Haugli tryna i første svingen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, få den pr-kåte (jenter skal ikke være kåte på denne måten) ut av laget asap! Møkkakjerring! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Reglene om valgfrie avsatser i hopp ikke innført likevel. Bare kombinertgutta som får ta i bruk nyvinningen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når det går så langt at han får sparken, tror jeg ikke det er én kommentar som var avgjørende. Det går vel mer på hans generelle oppførsel. Vi får bare håpe at Bøkko fortsetter samarbeidet og ikke lider av dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Reglene om valgfrie avsatser i hopp ikke innført likevel. Bare kombinertgutta som får ta i bruk nyvinningen. Det synes jeg bare er bra. Makan til klønete den sporten ble da de reglene ble innført. Lenke til kommentar
masb Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Reglene om valgfrie avsatser i hopp ikke innført likevel. Bare kombinertgutta som får ta i bruk nyvinningen. jeg vet. hadde gledet meg til null utsettelser, restarter og kjedelige renn hvor Schlierenzauer bestemmer farta, men FIS er som vanlig uenig med alle andre hoppintresserte Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men kan også være greit å prøve ut dette mer først. Noen finner vel et smutthull eller noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Heller utsetteler enn å se på alle hoppe forskjellig lengde. Ikke så gøy da. Dessuten blir det jo til sammen like mye forsinkelser når de hele tiden må endre avsats. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Og man som publikum ser bare at den som hopper kortest vinner osv., ikke samme spenningen. Men skal ikke si noe sikkert, da jeg ikke har sett det i praksis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Enig med DJ. Hopprenn der alle kommer til å hoppe forskjellig blir ganske tørt. Tror at selv Scheie hadde slitt med å finne ut hvor langt nestemann med 3x 18.5 i karakter måtte hoppe for å ta ledelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå