Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man trener ikke med landslaget året rundt annet enn på samlinger. Om Bøkko ønsker å bruke som Müller som personlig trener/rådgiver er det hans sak.

Føler bare at skøyteforbundet kommer til å true han med utestengelse fra skøytelaget, slik de nesten gjorde med Northug i forrige uke (da han ville starte eget lag eller noe).

Lenke til kommentar
Føler bare at skøyteforbundet kommer til å true han med utestengelse fra skøytelaget, slik de nesten gjorde med Northug i forrige uke (da han ville starte eget lag eller noe).

Det er noe helt annet. Petter ville hoppe av landslaget og gå for team xtra personell eller hva det laget heter... Hvilken trener Petter bruker utenfor landslaget har ikke noe å si så lenge han er endel av landslaget.

Lenke til kommentar

Det blir rett og slett for dumt å la to middelmådige utøvere diktere et et helt forbund. Og de løperne som nå kommer gråtende med sine skrekkhistorier om hvor dårlig de ble behandlet av Muller er bare patetiske. Det var tydeligvis ikke ille nok til å ta det opp med en gang, men når mannen er nede for telling, da er det plutselig tid for å sverte han enda litt til. Peter Mueller er utvilsomt ikke den snilleste gutten i klassen, men han er allikevel den som har holdt liv i norsk skøytesport de siste 5 årene. Å sparke han på dagen for en slengbermerkning i en matsal blir rett og slett smålig. Jeg håper virkelig at Mueller får fortsette som Bøkkos trener og at Bøkko knuser Kramer på 5000 i OL! Og ville ikke vært så ille om Maren Haugli tryna i første svingen :p

Lenke til kommentar
Reglene om valgfrie avsatser i hopp ikke innført likevel. Bare kombinertgutta som får ta i bruk nyvinningen.

jeg vet. hadde gledet meg til null utsettelser, restarter og kjedelige renn hvor Schlierenzauer bestemmer farta, men FIS er som vanlig uenig med alle andre hoppintresserte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...