MagnusW Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ser nå at "skøytepresidenten" ble president fordi tidligere skøytepresident Stein Rohde-Hansen trakk seg av personlige årsaker i 2008. Tror jeg skal lage en kampanje for å få Vibecke Sørensen sparket eller sent på retorikkurs. Hun kan jo fader meg ikke snakke for seg. EDIT: Dust eller ikke, Müller har gjort en god jobb. Endret 23. november 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kick her out. I support Muller! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det kan så være. Men altså, hvis du ser pressekonferansen, så er jo dama helt idiotisk, hun svarer diffust på en rekke spørsmål, vil ikke gå inn på datt, skal ikke uttale meg om det. "var det sprikende følelser om hvordan utøverne ville at utfallet skulle bli"? "Nei, vil ikke si det". Både Ervik og Bøkko liker det ikke, vet ikke om flere, men sprikende kalles det hvertfall. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser ikke pressekonferansen, har ikke TV for øyeblikket. Jeg bare synser. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Går live på VG. er ferdig om få minutter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 EDIT: Dust eller ikke, Müller har gjort en god jobb. Ka har han gjort? Har Norge vunnet noe siden han begynte? Var vel i 2005 det ble vunnet et par løp i VM eller noe. Men det har da pinadø vært skralt de siste årene siden Søndrål sluttet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 De reiste seg og gikk akkurat i det jeg kom innpå. Uansett, at dama oppfører seg idiotisk på en pressekonferanse trenger ikke bety noe annet enn at hun har dårlig pressetekke. Dessuten har hun flere privatliv å ta hensyn til, det er ikke alt pressen har noe med. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Problemet er vel at Mueller har flere saker av samme art på rullebladet, og Haugli-saken er dråpen som får begeret til å renne over. Hvis beskrivelsen av utskjellingen i Dagbladet/VG stemmer, så kan jeg ikke helt forstå hvordan noen kan mene det er kjønnsdiskriminerende/sextrakassering. I følge én av de nevnte avisene, sa han at hun burde skamme seg, at hun ikke hørte hjemme i skøytesporten og at hun kunne pakke sakene og komme seg hjem elns. Riktignok foran et publikum på rundt 20 personer tilknyttet landslaget, men allikevel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 EDIT: Dust eller ikke, Müller har gjort en god jobb. Ka har han gjort? Har Norge vunnet noe siden han begynte? Var vel i 2005 det ble vunnet et par løp i VM eller noe. Men det har da pinadø vært skralt de siste årene siden Søndrål sluttet. Alle de beste har lagt opp da. Han har gjort de unge løperne gode og solide. Ganske sikker på at han har hatt mye å si på utviklingen til Bøkko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå var Bøkko et talent med junior resultater på høyde med Romme, Hayden og godeste Kramer. Og de resultatene har ikke Mueller en dritt med. Selvsagt har Mueller litt av æren for Bøkko, men det er jo pinadø ikke mye annet han har. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Norge var langt nede for noen år tilbake. Jeg tror nok Müller skal ha mye av æren for suksessen Håvard Bøkko har klart. Muligens har han kanskje overfokusert litt på han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Norge var langt nede for noen år tilbake. Jeg tror nok Müller skal ha mye av æren for suksessen Håvard Bøkko har klart. Muligens har han kanskje overfokusert litt på han. Og det er bra. Bedre med en løper i verdensklasse enn flere middelmådige løpere. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det var en annen sak, Ich. Siden ingen vil si nøyaktig hva som ble sagt, så var det sannsynligvis ganske grovt. Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ingen vet hva som ble sagt? At man av det kan slutte at det var grovt syns jeg er altfor hastet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er skrevet at det var seksuell trakassering, regner med at det er grovt da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Helt enig. Heller gull enn et middelmådig til ræva lag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Og mueller sier det ikke var seksuell trakassering. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Feministene inntar skøyteidretten! Synd, men sant. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Akkurat nå er jeg fornøyd hvis Bøkko greier en eneste OL-medalje! Tviler på at han blir så sinnsykt mye dårligere på bare noen måneder.. Har kanskje noe å si på sikt men.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Akkurat nå er jeg fornøyd hvis Bøkko greier en eneste OL-medalje! Tviler på at han blir så sinnsykt mye dårligere på bare noen måneder.. Har kanskje noe å si på sikt men.. Tre måneder er ikke lite tid. Trener man dårligere på disse månedene, blir man også dårligere som løper. Han får vel ikke en optimal oppladning til OL heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå