Blåbær Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noe annet han har sagt: http://www.vg.no/sport/skoyter/artikkel.php?artid=584818 Men altså det er snakk om sextrakassering, mulig det er mer vanlig å bruke nedverdigende uttrykk om kvinner i USA. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Peter ute! Hva mener folket? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Feil. Nå kan Bøkko drømme søtt om OL-gull. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå veit ikke jeg akkurat hva som er blitt sagt i saken. Men føler det blir feil å sparke fyren. Han er tross alt treneren til verdens nest beste skøyteløper og de har så vidt jeg vet et godt samarbeid. Syntes synd på Bøkko, usikker på hvordan han kommer til å takle dette,. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva gjør Muller nå? Vil han ikke fortsette samarbeidet med Bøkko, eller vil han finne seg et annet land? Han er vel ettertraktet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 De burde ha latt han fortsette som trener til gutta, og heller sparket han fra damelaget. Ganske sikker på at det vil ødelegge stort for Bøkko, spesielt nå som sesongen er i gang. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg lurer på hva som faktisk har blitt sagt, og hva media selv har blåst opp. Men noe må det jo være. Synd for Bøkko, ja. Det skaper krøll og usikkerhet litt før OL. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tullete å sparke han. Hadde aldri blitt sparket om ikke media hadde blåst det opp så fryktelig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Og.... der var han sparket. Synd, spesielt for Bøkko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 På tide han røyk nå. Alt for mye styr og kontroverser rundt han. Og resultatene han har bringt har ikke akkurat vært kjempeimponerende. Nå må de se fremover, finne en dyktig trener som kan løfte laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fett! Nå blir Bøkko nr 5 i OL på 10.000. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 På tide han røyk nå. Alt for mye styr og kontroverser rundt han. Og resultatene han har bringt har ikke akkurat vært kjempeimponerende. Nå må de se fremover, finne en dyktig trener som kan løfte laget. Hjelper ikke å finne en ny trener tre måneder før OL. Akkurat nå er jeg fornøyd hvis Bøkko greier en eneste OL-medalje! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skøytepresidenten er jo helt på tryne! Hvordan kan hun være president? Ottar-kjerring. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 latterlig. Skøytepresident dama virker jo helt blåst. Skal man ikke tåle noenting da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg tror det er ganske stor forskjell på en liten noenting og det som ble sagt her. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 latterlig. Skøytepresident dama virker jo helt blåst. Skal man ikke tåle noenting da? Ottar-kjerring! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men nå som avgjørelsen er tatt, så håper jeg man til gjengjeld får en storsatsing. Egen trener for teknikk osv., som de pratet om på søndagen på tv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er ikke barnehagen heller. Men det er skøytesporten i Norge sitt tap, så de skyter vel seg selv i foten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror det blir bra dette eg. Han er og har alltid vært en dust. Men er enig med de over her som mener at det er alt for sent 3mnd før OL. Burde vært sparket ved en av de andre anledningene. Er nok å velge mellom, og skøyteforbundet har til tider vært bra sveiseblinde. Men nå som avgjørelsen er tatt, så håper jeg man til gjengjeld får en storsatsing. Egen trener for teknikk osv., som de pratet om på søndagen på tv. Hadde vært bra! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 En del av problemet er nok at slike breiflabber fort kan utvikle seg til monstre hvis ingen har bein i nesa til å stå imot. Og vi nordmenn er konfliktsky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå