stwa Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bøkko er oppskrytt av Mueller, ja. Jeg vil påstå at jeg alltid har hatt et objektiv syn på Bøkko. Forhåndsspådommene om at 'denne sesongen skjer det' har jeg aldri trodd på. Dog, en mix av at Kramer har vist svakhetstegn, og Bøkkos utviklingspotensiale gjør at jeg har en bitteliten godfølelse før OL. edit: Oppskrytt er nok et feil ord. Han har tatt sølv i alle de store mesterskapene de siste årene, med god margin til tredje, mens avstandend til Kramer har blitt mindre og mindre. Avstanden til Kramer har nok vært større enn hva de fleste vil innrømme, men som sagt. Han nærmer seg løp for løp. Enig med deg her.. Poenget mitt var mere at han ikke har hatt sjangs mot kramer i noen løp, selv når det har virka som om kramer ikke er i toppform.. Er vell kanskje media og spesiellt nrk som har hauset han litt mye opp! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, jeg kan umulig ha objektivt syn på dem, her er alle fra Hol verdensmestere uansett! Men mot Kramer har han kanskje vært overvurdert, men ikke så mye. Han har kommet mye nærmere. Og skremt Kramer bra i noen løp. Spesielt 10 000 m VM i fjor, 28.4 runde er helt sjukt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Er dette siste par før Bøkko skal gå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Har trua på Bøkko nå. Så digg det hadde vært om han tok Kramer. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Knalløp av Skobrev. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nja, bra løp av Bøkko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Bra kjempet av Håvard. Synd russeren var bedre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Flott start av De Jong, dette kan bli gøy. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kramer kommer tilbake som vanlig... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Meh, jeg hater Kramer. Hvordan kan han alltid ligge bak og komme så rått tilbake?! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Han er virkelig helt rå. Syke jævel. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja det er som de sier litt synd for skøytesporten at det skal være slik:\ Menmen. Vi har alltids langrennet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Syk tid av Kramer. Han er uslåelig. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bøkko kommer til å ta han i løpet av sesongen! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja det er som de sier litt synd for skøytesporten at det skal være slik:\ Menmen. Vi har alltids langrennet! Kanskje slik utlendingene synes det er med Northug mot slutten av løp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Jepp, vi kan ikke dominere alle vinteridretter heller. Når man først er inne på Norge og dominere, så synes jeg det er sykt uflaks å kun ta to OL-gull i Torino. Ganske sikker på at vi vinner medaljestatistikken denne gangen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kramer er og blir uslåelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 - Mange har sagt de skal slå meg i en spurt. Det er bare å møte opp Mannen er rå! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Syntes han virket relativt beskjeden på det intervjuet, men... Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, hva var det Peter Muellet sa til Maren Haugli? Noen som vet? Peter Mueller ber Maren Haugli om unnskyldning Peter Mueller anklaget for trakassering Er det også slik å forstå at Maren Haugli faktisk ikke er på landslaget men et annet privat lag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå