Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Var det noen gang noe tvil? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Petter er syk. Syyyykt lag. Dersom Norge ikke vinner, da slutter jeg å poste her frem til nyttår. Dere blir ikke kvitt meg så lett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 KOR VA DÆM HENN?! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Barneskirenn. Fyren gjør jo akkurat som han vil. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå er det skøyter. Helgens høydepunkt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Haha, Eldar skal stille geværet til Ronny skikkelig skeivt, slik at han blir med på langrennslaget til Vancouver. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Enig med Tobias! Og bra avslutning av Northug, omtrent det eneste jeg så av løpet, men. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hva tror dere om Peter Mueller? Bør han få bli? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hva tror dere om Peter Mueller? Bør han få bli? Trenermessig synes jeg han bør bli, men vet altfor lite om den privatsaken til å kunne uttale meg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hørte noe om seksuell trakassering? Hva er saken? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Varmer opp OL-sesongen med to av mine største øyeblikk som skøyteentusiast! Johann & Kjell <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Petter er helt rå taktisk. Han kan leke seg til seier uansett. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hva tror dere om Peter Mueller? Bør han få bli? Trenermessig synes jeg han bør bli, men vet altfor lite om den privatsaken til å kunne uttale meg. Enig. Han har skapt gode resultater. Men som Bøkko sa, han har som vane å komme opp i trøbbel. Kanskje han burde blitt trener for bare gutta? Og om Petter: Helt vannvittig at han er like sinnsykt rå i år, som han var i fjor. HELT utrolig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hva tror dere om Peter Mueller? Bør han få bli? Trenermessig synes jeg han bør bli, men vet altfor lite om den privatsaken til å kunne uttale meg. Enig. Han har skapt gode resultater. Men som Bøkko sa, han har som vane å komme opp i trøbbel. Kanskje han burde blitt trener for bare gutta? Slett ikke en dårlig idé. Da slipper han å havne i trøbbel, og kan samtidig konsentrere seg om å gjøre Bøkko enda bedre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ahh, får helt gåsehud av de videoene. Tenk å gjøre slik i OL på hjemmebane! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skøyter :sleep: Var mye gøyere med skøyter før... Vet ikke hvorfor. Lurer på hvor dopa på en skala fra en til ti Koss egentlig var. Enten dopa eller så hadde han drept en fyr og stjælt låra hans og sydd de sammen med sine for dobbelt så store. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Her er det ikke noe uskyldig til det motsatte er bevist? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Her er det ikke noe uskyldig til det motsatte er bevist? I denne tråden tror de fleste at alle som gjør det bra er dopa. Bare å søke etter ordet "dop", og du vil få hele sju sider med innlegg som resultat. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg håper han blir, for han er utvilsomt en god trener. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Her er det ikke noe uskyldig til det motsatte er bevist? Såså... Slappe av nå. Alle russere (unntatt han som gikk siste etappe i dag) er dopa, og alle finner. Ja alle østeuropeere generelt. Ellers er det kun ett og annet utskudd :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå