DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den musikkvideoen. Du hadde jo mindre klær på seg der, så Jurjeva hadde passet godt inn Så dere da langrennsjentene dro opp genseren for reklamen de hadde satt på brystene? Bare for å provosere de som hadde klaget på den musikkvideospøken. Da lo jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Vet om fler som hadde sett på skiskyting i Norge da ja Hun hadde sikkert lagt opp med en gang da. Som Grubben etter å ha gjort det så bra i VM. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bør bli fler? Gjorde dere som dere skulle? Sendte spørsmål til NRKSport? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bør bli fler? Gjorde dere som dere skulle? Sendte spørsmål til NRKSport? Var jo bare trening i dag. Gjør det i morgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Spørsmål på trening? Tror ikke det var noen andre enn meg og DJ_Dark som fulgte med på rennet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ikke se bort ifra at det bare var oss. Og selvfølgelig de som skriver stats med blyant og papir som Scheie alltid nevner under renn eller kvalifisering. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Var nok bare dere to i dag ja. For jeg fikk det ikke med meg ;( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ikke se bort ifra at det bare var oss. Og selvfølgelig de som skriver stats med blyant og papir som Scheie alltid nevner under renn eller kvalifisering. De har virkelig fritidsproblemer. Man kan jo finne hele resultatlista på nettet, så skjønner ikke hvorfor de gidder å skrive ned... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Tror bare det er Scheie som ikke helt greier å følge med tiden Endret 9. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Har jo vært kommentator i 40 år? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Om man ser klipp fra 80-tallet er han jo der og! Måtte den mannen aldri dø! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Da var Carlsen også med han. Carlsen har bare litt skiskytter de siste årene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, han måtte jo slå seg sammen med Rike. Var jo radarpar av dimensjoner. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror han hørte om et stort talent, Jurjeva! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 45 minutter til Jurjeva. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da står jeg og lager mat! Men vi har TV på kjøkkenet, så ingen fare Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Så hvorfor klager du da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fordi den tven er liten. Her oppe har vi en 40". Større bilde til å se Jurjeva da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Håper bare resten av russerne og alle tyskerne failer så mye som det bare går an. Er jo idioter hele gjengen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå