Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hafsaas er god nok han. Hvis han ikke kommer på skiskytterlaget, kan han satse på et par langrennsdistanser. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Simen Østensen bør vel være en kandidat til tredje? Dog, det jeg gleder meg mest til i OL er uten tvil skøyter. Hvis Bøkkos første seier mot Kramer kunne vært i OL, herregud ... Jeg tror jeg hadde besvimt av glede. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Dog, det jeg gleder meg mest til i OL er uten tvil skøyter. Hvis Bøkkos første seier mot Kramer kunne vært i OL, herregud ... Jeg tror jeg hadde besvimt av glede. Kommer aldri til å skje, Bøkko er oppskrytt! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvordan kan slike resultater være oppskrytt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Østensen er vel bedre i klassisk, selv om han er allrounder? Pdd. er Hafsaas bedre og raskere. Absolutt en jeg vil ha på stafettlaget i OL. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Bøkko er oppskrytt av Mueller, ja. Jeg vil påstå at jeg alltid har hatt et objektiv syn på Bøkko. Forhåndsspådommene om at 'denne sesongen skjer det' har jeg aldri trodd på. Dog, en mix av at Kramer har vist svakhetstegn, og Bøkkos utviklingspotensiale gjør at jeg har en bitteliten godfølelse før OL. edit: Oppskrytt er nok et feil ord. Han har tatt sølv i alle de store mesterskapene de siste årene, med god margin til tredje, mens avstandend til Kramer har blitt mindre og mindre. Avstanden til Kramer har nok vært større enn hva de fleste vil innrømme, men som sagt. Han nærmer seg løp for løp. Endret 22. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Mtp. på at han var ganske nærme i forrige uke med svineinfluensaen, så er jeg ganske på at han kan slå Kramer når han er i full form. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Østensen er vel bedre i klassisk, selv om han er allrounder? Pdd. er Hafsaas bedre og raskere. Absolutt en jeg vil ha på stafettlaget i OL. Han er nok det, men siden vi har Eldar Rønning og Sundby er det bare tredjeetappen som er usikker. Hvis Hafsaas kan stille til start i OL ville det selvsagt vært optimalt. Hvis han er i form vel og merke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, jeg håper ihvertfall Bøkko kan ta steget fullt ut denne sesongen. Hege Bøkko er forresten borte fra startlistene til 1500 m idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hafsaas var blant de raskeste hver gang han gikk skiskytterrenn i fjor. Mtp. at han ikke skal gå TdS, så burde det ikke være så vanskelig å være i form til da. Alt avhenger av hvor gode resultater han leverer i skiskyting. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Østensen er vel bedre i klassisk, selv om han er allrounder? Pdd. er Hafsaas bedre og raskere. Absolutt en jeg vil ha på stafettlaget i OL. Østensen er et høyst usikkert kort for en skøyteetappe ja, tror nok løpere som Gaustad, Geir Ludvig er sterkere kort. Syntes Hafsaas bør legge geværet på hylle å satse pååbli en langrennsallrounder, er jo bare 24 år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Spennende stafett. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Stafett er stafett. Ergo alltid spennende. Liker dårlig at Hafsaas slipper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Der slapp Hafsås ja. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Petter har tatt igjen russeren! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Go Northug! Satser på Sapporo/Liberec-rykk fra Petter. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Northug!!! Awesome! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fy faen så rå Petter er. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 PETTER-RYKK!!!!!!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det er jo så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå