Matsemann Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tok en Latias. Men sendingen er ikke live, da. Men bra av Maren Haugli, spesielt avslutningen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tok en Latias. Men sendingen er ikke live, da. Men bra av Maren Haugli, spesielt avslutningen. Hahaha. Jeg trodde du tippet det først da jeg ser på nett-tv som ligger litt etter. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Den var ganske tørr, Mats! Stafett er btw ikke best. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den var ganske tørr, Mats! Stafett er btw ikke best. Stafett er win! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Stafett er kun gøy når det er skiskyting! Gir bare en herlig feeling å se stafett med Carlsen som kommentator. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Stafett i skiskyting er enormt gøy. Spesielt i større mesterskap. Tenk presset på siste skyting, man leder, alle jager deg, og du ødelegger for hele laget og nasjonen om du bommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Men nå er skiskyting bedre enn andre idretter generelt og da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Stafett i skiskyting er enormt gøy. Spesielt i større mesterskap. Tenk presset på siste skyting, man leder, alle jager deg, og du ødelegger for hele laget og nasjonen om du bommer. Faen, måtte du minne meg på det. Hva het hun idioten som ødela for Norge på stafetten i Korea-VM? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Same shit, sånt skjer. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Virkelig innponerede av Ronny Hafsås i dag, men synd at Berger sprekker så til de grader på slutten! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ja, når han ikke kan sprekke på siste stående, må han ta igjen på andre måter;) Gleder meg til skiskyting stafett ja! vel.. Skiskyting generelt, egentlig;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 ja, når han ikke kan sprekke på siste stående, må han ta igjen på andre måter;) Haha, QFT. Ronny leder VC i langrenn jo. Bare synd han ikke går neste renn, for det hadde vært kult å se han i ledelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Han har ledelse i alle fall! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Men bedre å faktisk se han i trøya. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er sant, men vi satser på at han vinne første renn i skiskyting og i Östersund Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Neh, den skal bli vunnet av kongen selv. Målet er å nærme seg 0,1k verdenscupseiere, samt. ta 4-5 OL-gull. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Rart det der at skiskytterene våre er jævlig gode i langrenn Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Uten at jeg gidder google eller noe som helst, når begynner hopp- og kobinert-sesongen? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvordan går det i Vikingskipet? EDIT: Tilbake for vintersesongen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå