Wheeljack Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Edder og galle. At jeg kjører engelsk Windows 7 64-bit skal da vel ikke ha noe som helst og si, skal det? (lovlig lisens til og med) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Nettet. Asmodeanx hadde/har(?) samme problem Edit: fikk svar på mailen jeg sendte til NRK "Vi har fått tilbakemelding fra en del brukere som har problemer med å få sett Sportslørdag i nett-tv, og det jobbes nå med å finne (og evt løse) problemet. Vi vil sette pris på å få vite hvilken bredbåndsleverandør du har? (så får vi ta det med i feilsøkingen)." Fikk tilslutt mail i går om at problemet med oppkoblingen hadde med Nextgentel å gjøre. ting er fucka i dag og:( Endret 21. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Menmenmen.... :-(DET er urettferdig det. Fortsetter og refreshe som en helt da. Er ikke så urettferdig heller da. Jeg kan jo bare se det på tre forskjellige TV'er og PC'en min. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter og ser på nett-tv jeg. Så får jeg skrevet her og. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har fortsatt samme problem ja:( Har nettopp vært i en lang telefonsamtale med nextgentelfyren, og han sa at det problemet jeg hadde forrige helg hadde de fiksa på mandag, så nå har de ikke peiling på hvorfor det ikke skal fungere. Tror jeg skal sette opp den gamle stasjonære pcen og håpe at det funker på den. (nei, ingen ny formatering denne gang;P) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det blåser mye på Beito i dag ser jeg. Kanskje bra det ikke er skiskyting i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Og der var vi i gang. 16 norske til start. Satser på flere topp-plasseringer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sesongen er i gang! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Det blåser mye på Beito i dag ser jeg. Kanskje bra det ikke er skiskyting i dag. Skiskyting uten vind er litt kjedelig da. Haha, en brasilianer som er med. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skiskyting i sånn her vind er jo bingorenn. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nettet. Asmodeanx hadde/har(?) samme problem Fikk tilslutt mail i går om at problemet med oppkoblingen hadde med Nextgentel å gjøre. ting er fucka i dag og:( *banne stille* Gjett hvilken nettleverandør jeg har. Jaja. Får dra fram laptopen og snylte naboens trådløse da. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Kalles dyktighet. Den som takler vinden best, vinner (om man er god i sporet også da). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hahaha. Blir bingorenn uansett, Latias. Synes det er bedre når det er litt mindre vind. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Jaja. Får dra fram laptopen og snylte naboens trådløse da. :!: Gøy å ha dumme naboer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 God start på Weng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Haha, Lars Berger skal starte først av gutta senere i dag. Det kan bli morsomt å følge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hadde vært artig om han vant fra startnummer en. Se der! Der nevner de skiskytingen de og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Weng har åpnet ganske brukbart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bedre enn brukbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå