DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Herlig slalåm av Lars!! 6. plass er imponerende. Som bruno sier, Bjørgen dropper TdS for å trene ordentlig til OL, så dette kan bli bra. Hun har endrer treningsrutinene denne sesongen og. SKISKYTING Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hege får gå i A-gruppa neste 1000 m på skøyter. God innsats i lagkonkurransen av de norske jentene også. Guttene fikk jeg dessverre ikke med meg alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hvorfor fikk ikke jeg vite at det var lagkonkurranse? En av de få skøytedistansene jeg faktisk liker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 De har jo nevnt det i hele dag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det meste av skøyter er jo mer spennende enn langrenn i min mening. Man får tider og slik hele tiden, litt mer action enn det var på Beitostølen i dag tidlig ihvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er fornøyd at jeg fikk med meg et helt slalåmrenn! Pleier alltid å zappe til andre sportsting, men i dag var det det mest spennende og i tillegg var det en artig løype. Gleder meg til utfor, super-G og Stor slalåm! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 De har jo nevnt det i hele dag. Som sagt, jeg orker ikke å se på "dem" når det kun er sesongåpning fra Beito. Begynner å se når the real deal begynner om et par ukers tid. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det meste av skøyter er jo mer spennende enn langrenn i min mening. Man får tider og slik hele tiden, litt mer action enn det var på Beitostølen i dag tidlig ihvertfall Tullball! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Det meste av skøyter er jo mer spennende enn langrenn i min mening. Man får tider og slik hele tiden, litt mer action enn det var på Beitostølen i dag tidlig ihvertfall Du kan ikke la noen idiotiske renn som kun er oppvarming få snakke for langrennsporten. Verdenscup i langrenn slår alle skøytedistanser uten tvil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hehe, *kaste brannfakkel* Nei, jeg følger med på det meste av vintersport, og kommer til å bo foran TV-en under OL. Men favorittene er nok alpint, skøyter og ishockey. Sverige eier oss i Slalom for tiden om man tenker på antall folk i finalen idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Vår beste alpinist var ikke til stede da. Ikke det at han er verdensklasse i slalåm (han vant faktisk verdenscupen uten ett eneste slalåmpoeng forrige sesong), men fortsatt. Vi eier dem i de andre disiplinene, så. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Om 89 dager, 12 februar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Nei fy faen. Da har jeg eksamen under OL. EDIT: Eller vent, tror kanskje eksamen er den 11. feb. Endret 15. november 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Bare synd de fleste rennene kommer til å gå sent på kvelden. Ikke særlig gøy når man har skole neste dag. Positiv ting: Den siste uka av lekene vil være under vinterferien. Digg. Flere som kommer til å overnatte i denne tråden på den tiden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror jeg har ferie i uke 6 eller 7. Så er jeg heldig har jeg en uke med vinterferie under lekene. Det er viktig i så fall. Har ikke trådløst nett på hybelen, så da må jeg i så fall løpe frem og tilbake mellom data og tv og det suger greit mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 I teorien er eg hjemme på 4 uker fri under OL. Det skal funke greit! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg hater deg en smule nå, Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ja eg vet. Og det går greit! Men til gjengjeld så er sjansen stor for at det blir skiftbytte. Så da kan man risikere nesten stikk motsatt. Men skal nok få sett litt sport okke som Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da skal jeg flire... MYE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå