Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg sendte en mail for et par timer siden, men regner ikke med å få svar med det første... du vet hvordan sånne ting funker;) Det eneste som skjer er at jeg får svart skjerm, og det står "ready" nede i hjørnet. Hvis jeg trykker play, kommer det en kjapp "connecting to server" sekvens, før det går tilbake på "ready". Error reporten til mediaplayeren sier at det enten skyldes brannmur, eller at noe er galt med serveren jeg prøver å connecte til. Begge disse tingene bør jo utelukkes siden du klarer å se uten problem, og jeg har prøvd å skru av alt som finnes av sikkerhet uten at det hjelper. Jeg skal prøve den der 15-minutters tingen. Hvis ikke det fungerer tror jeg jeg går for formatering. Takk for innslag! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Petter knuste konkurrentene. Blant annet Legkov, Ci centa, Cottrer... Og dette på enkeltstart! Dette lover bra dere. Edit: Tror at både Bjørgen og Petters løp hadde holdt til pallen i vedenscupen i dag. Endret 14. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Artig med Bjørgen og Petter. Så hele kvinneløpet, men jeg sovnet under herrene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Skal det ikke være sesongåpning for hoppgutta denne helgen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Da hadde de nok sagt noe om det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Hoppinga (verdscupen iallfall) starter 26. november: http://www.fis-ski.com/uk/disciplines/skij...isworldcup.html Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) da var jeg tilbake med nyformatert maskin, men fortsatt svart skjerm på nettTven:( Det er iallfall en liten trøst at jeg får sett sammendragene, men jeg må seriøst klare å fikse dette til i morgen. Edit: fikk svar på mailen jeg sendte til NRK "Vi har fått tilbakemelding fra en del brukere som har problemer med å få sett Sportslørdag i nett-tv, og det jobbes nå med å finne (og evt løse) problemet. Vi vil sette pris på å få vite hvilken bredbåndsleverandør du har? (så får vi ta det med i feilsøkingen)." Hmm... Kanskje jeg overreagerte litt med å formatere pcen:P . Ellers vet jeg ikke hvor betryggende det er at de slenger "og evt løse det" med som en slags ettertanke som kanskje ikke er så viktig;) Endret 14. november 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
agail Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Noen som fikk med seg Håvard Bøkko i dag. Var utrolig nær å slå Kramer for engangsskyld. Får sattse på at han tar han neste gang. Helst i OL. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 åh? jeg så kjapt på sammendragsoverskiften, og der så det ut til at han havnet på tredje (og dermed antok jeg at han var milevis bak Kramer). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Han ledet frem til det var 3 runder igjen. Da sprakk han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Dagens program (Hva faen gjør jeg oppe så tidlig? ) : NRK 1 10.00 NRKs sportssøndag: Sesongåpning Beitostølen 11.00 Sesongåpning Beitostølen: Langrenn 10 km menn 12.55 V-cup alpint: Slalåm 2. omgang, menn 13.45 Sesongåpning Beitostølen: Skiskyting fellesstart kvinner 14.30 Sesongåpning Beitostølen: Skiskyting fellesstart menn 15.30 V-cup skøyter: 1000 m kvinner og menn, forfølgelse lag NRK 2 09.55 V-cup alpint: Slalåm 1. omgang menn Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Bra kommentar, Dark:) Fikk tilslutt mail i går om at problemet med oppkoblingen hadde med Nextgentel å gjøre. ting er fucka i dag og:( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Verdenscup i alpint? Drømmer jeg? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 forstår det slik at Bjørgen tok sin "andre strake". Er dette et godt tegn, eller bør vi være bekymret for at hun topper formen for tidlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Godt tegn. Har ikke noen forventninger til henne i OL, så alt det gode der blir en bonus. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Bra kommentar, Dark:) Fikk tilslutt mail i går om at problemet med oppkoblingen hadde med Nextgentel å gjøre. ting er fucka i dag og:( Jeg bruker også å streame (fordi TV'n er kass, sa opp lisensen). Problemet her er at Ice.no har strupa linja. Når jeg måler tempo på nrk viser det 200 kbps, men det ramler ned til 48 kbps etter få sekunder. Det samme skjer om jeg kjører programmene som er lagret på nrk. Streaming tar stor plass, så kanskje du også har lasta mer enn en eller annen begrensning som alle leverandører har? Ice struper hvis mengden overstiger 2,5 GB/uke. Har nettopp kjøpt et program http://www.dumeter.com/?LangID=EN som gjør det greit å følge med, men kanskje det fins noen gratis som gjør samme jobben? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 forstår det slik at Bjørgen tok sin "andre strake". Er dette et godt tegn, eller bør vi være bekymret for at hun topper formen for tidlig? Hun dropper tour de ski i år for å toppe formen mot OL i steden for tds. Petter nummer 2 i enkeltsstart klassisk, det er imponerende! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Lars Elton Myhre i delt ledelse med Raich når det gjenstår 9 stykker. Han kjørte sykt i andre omgang. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Bra kommentar, Dark:) Fikk tilslutt mail i går om at problemet med oppkoblingen hadde med Nextgentel å gjøre. ting er fucka i dag og:( Jeg bruker også å streame (fordi TV'n er kass, sa opp lisensen). Problemet her er at Ice.no har strupa linja. Når jeg måler tempo på nrk viser det 200 kbps, men det ramler ned til 48 kbps etter få sekunder. Det samme skjer om jeg kjører programmene som er lagret på nrk. Streaming tar stor plass, så kanskje du også har lasta mer enn en eller annen begrensning som alle leverandører har? Ice struper hvis mengden overstiger 2,5 GB/uke. Har nettopp kjøpt et program http://www.dumeter.com/?LangID=EN som gjør det greit å følge med, men kanskje det fins noen gratis som gjør samme jobben? Hmm var ikke klar over slike begrensninger, men uansett tror jeg ikke det burde gjelde meg (jeg driver ikke og laster ned filmer og musikk i hytt og gevær). Men det kan jo ikke utelukkes. Bruno: Hun dropper TDS? Jeg hadde akkurat begynt å glede meg til at hun endelig skulle vinne det nå Har vi noen andre håp for sammenlagt-seier i tds i år? (regner med at Jacobsen, selv om hun er "tilbake", ikke kommer å være en reel utfordrer) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Vi har Steira. Ikke den beste i sprint, men hvis hun er med blant de beste før siste etappe, da tror jeg hun kan vinne. Delt 6. plass til Myhre. Karrierebeste, og en veldig flott prestasjon. Gleder meg til å følge han videre i slalåm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå