bruno99 Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Syntes landsrenn i skisyting er langt mindre spennende enn landsrenn i langrenn, er så mye mer åpent og gjevnt i langrenn mellom de beste. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Mulig det, men som jeg tidligere nevnte, pleier det jo alltid å dukke opp noen utlendinger og. Jeg forstod at Legkov og Majdic var med på sprinten i dag for eksempel, og jeg føler alltid at det er noen tyskere og sånn med på skiskytinga. men jeg skal jo ikke garantere noe. Håper Henkel er med Edit: Litt info fra en artikkel artikkel paa OA.no (antar det er en lokalavis) "Foruten en nesten samlet norsk elite, er også utøvere fra blant annet Italia, Russland, Slovenia og Frankrike representert i enten langrenn eller skiskyting." "Det er faktisk utlendinger som skal gå verdenscup her neste helg, som det ikke er plass til i helgas åpningsrenn," Endret 13. november 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det er vel ikke skiskyting denne helgen? Eller bare Beito-skiskyting? Endret 13. november 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Dessverre ikke noe verdenscup enda. Kommer nok til å følge lite med på disse rennene. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Gleder meg kjempemasse til sesongen kommer i gang i dag, båd på ski og skiskyting men vant ikke John Kristian Dahl ett sprintløp tidligere i uken, hvilket løp var det da? Edit: De sier det er med 10 utlendinger på sprinten for menn, så da er det vel ikke verdenscup dette da. Er langrenn senere i dag verdenscuprenn? Endret 14. november 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 NettTven vil ikke:( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Nett TV er oppskrytt. Skrudde på nå. Hanevold i gang. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 NettTv er livsviktig når man ikke har skikkelig tv... Det som plager meg mest er at jeg ikke har peiling på om det er min pc/nettverk det er noe galt med, eller om det er noe feil hos NRK Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Er det gratis? Hvis ja, så kan jeg sjekke det ut for deg. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Det er gratis ja. Det hadde vært glimrende! edit: Vanlig nettTV funker (altså å se diverse programmer som ligger der.), det er bare direktesendingen jeg ikke får til Endret 14. november 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Fungerer her ja, men når jeg skal streame NRK1 står det "vi har ikke rettighetene til å vise dette programmet på internett". Om det er sånn med all vintersport vet jeg ikke. Men tror nok jeg ville kostet på meg en tv, OL på stream er fyfy. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Da har du nok streamet den der "live nrk". Det er noe helt annet. Et par hakk nedenfor finner du "NRK's sportslørdag". Det er den som er aktuell. Det er en ting å kjøpe seg TV, men det er alle ekstrautgiftene med lisens og riksTV osv som blir for dyrt, så jeg får holde meg til nettTVen enn så lenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Kommer jo ikke automatisk lisens bare man kjøper tv. Må bare ikke sette tv i ditt navn om det skulle komme på bordet Og hvis du bor i en blokk så blir man fort busted. "Der er en leilighet av 100 som ikke har lisens, hvilken skal vi sjekke montro..." Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Stemmer ja, sportslørdag fungerer glimrende her. Man kan kjøpe mottaker med 3-4 kanaler (alle nrk kanalene) uten månedlige avgifter. Endret 14. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg bare kan ikke forstå hvorfor jeg får se klipp som ligger lagret der, men ikke direktesendinger O.o.... Kan anti-virus programmet være et problem? eller er det noe i nettverksinstillingene? Jeg la inn windows på nytt for ikke så lenge siden, og i farten valgte jeg at nettverket mitt var på en "public" plass, istedenfor "home". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Gro Marit og Gunn Margit gjør comeback. Nå mangler vi bare Liv Grete og Linda, så er gull-laget fra Oberhof tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Haha. Carlsen sier AKKURAT det samme som jeg sa i det forrige innlegget. Great minds think alike. Skuffende liggende av Gro Marit. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 nå har jeg disabla alt jeg har funnet av brannmurer og anti-virus. Jeg har prøvd opera og firefox, jeg har prøvd å snylte naboens trådløse nettverk, i tillfelle det skulle være noe med min egen nettleverandør, men fortsatt like langt. Ser ut som om formatering(nok en gang), er eneste løsning (selv om ikke akkurat det nødvendigvis kommer til å løse noe som helst). Burde visst at det kom til å bli en "sånn dag" når jeg etter å ha kjempet meg gjennom vind og regn til butikken i morges, oppdaget i kassen at jeg hadde glemt bankkortet hjemme... Har det skjedd noe spennende? var det med noen utlendinger? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Det var fint å se Gro Marit Istad Kristiansen tilbake i skiskyttereliten Fine bilder hun har på siden sin Gromarit.com Endret 14. november 2009 av groenn Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Send en mail til NRK og spør hva som kan være problemet. Må jo være noe med linja. Står det noe spesielt? Prøv å skru av strømtilførselen til nettet ditt og vent i 15 minutter, da skal visst nok nettet oppdateres om det er lenge siden du gjorde det. Kan vel ikke være noen lukkende nettverksporter ettersom du kan streame andre programmer heller Edit: Ble Bergens spesial for både kvinner og menn. Endret 14. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå