DJ_Dark Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Men Ferry da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Håper Ferry kommer frisk til årets sesong Tror og håper at Bjørndalen vinner verdenscuppen i år også. Edit: Hvorfor har ingen tipset meg om denne tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Nei, ikke en moderator i tråden. Det var det siste vi trengte. Jaja, tråden kommer nok ikke til å være like aktiv som i fjor. Btw, skiforbundet vil ha mesterskap hvert år. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Nei, ikke en moderator i tråden. Det var det siste vi trengte. Jaja, tråden kommer nok ikke til å være like aktiv som i fjor. Btw, skiforbundet vil ha mesterskap hvert år. Kansje vi kan stemme han ut? Hvem vil ha Dalglish ut av tråden? 1 stemme av jj_89 Endret 24. september 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Dalglish er bare fæl. Neida, velkommen til oss Shade. Vi går mye OT her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hmmm... OT? Har sett svært lite OT her inne. Eneste diskusjonene som eg husker som har vært OT har vært om noe har vært OT eller ikke. OT høres ganske sykt ut når du sier det i en setning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hmmm... OT? Har sett svært lite OT her inne. Eneste diskusjonene som eg husker som har vært OT har vært om noe har vært OT eller ikke. Er jo det jeg sier da! Derfor vi ikke trenger en moderator i tråden. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Nok en russer dopingtatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Håper seriøst at hele Russland blir utestengt snart. Vet at ikke alle er dopa, men når det blir tatt russere hele tiden, så synes jeg det er på tide å gjøre noe med det. Håper også på livstid snart, for dette er bare latterlig... Endret 1. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Vintersesongen nærmer seg nå med stormskritt, så kanskje på tide å få liv i tråden igjen? Alpint-legenden Maier legger opp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvorfor legger han opp når han var så keen på OL? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, fatter ikke jeg heller. Og lite undersøkende journalistikk av avisene, de skriver ikke noe annet enn "Maier legger opp", ikke noe spesielt om hvorfor han legger opp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Oi, VC i alpint om ca. 14 dager jo. Gleder meg til å se Aksel. Satser på at det blir en VC-seier, samt. et par OL-gull. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Er det så tidlig allerede? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Er det så tidlig allerede? Pleier da alltid å være rundt slutten av oktober. Så tar de en liten ferie, men begynner for fullt igjen rundt slutten av november. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Okay, kanskje ikke helt sånn da. 1. Renn på slutten av oktober. 2. To ukers pause. 3. Renn i midten av november. 4. To ukers pause. 5. Begynner for fullt på slutten av november. 6. Beaver Creek på begynnelsen av desember! Gleder meg til å se Aksel der igjen. http://www.fisalpineworldcup.com/index.php...t&Itemid=59 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Meget teit spør du meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Bedre enn skiskytingen da, som ikke starter før siste dag i november. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Gjør meg ingenting egentlig. Da får jeg faktisk fulgt med på skolen og lest i helgene. Problemet er vel at sesongen starter rett før eksamen. :thumbdown: :thumbdown: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå