Torstein Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Jotun, nå var jeg sikker på at det var doping Latias, helt enig.. Bjørndalen har jo vært rævva Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=556141 Haha. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Julia Tsjepalova og Jevgenij Dementiev tatt i doping. Sikkert ikke de eneste. Var en til, men tror det er toppen av isfjellet de siste årene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Å, hei Jotun. Lenge siden jeg så deg sist i denne tråden. Uansett, for noen tapere. Russland er et møkkaland når det kommer til vintersport. Slutter aldri å imponere mtp. doping... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 var tre innlegg mellom mined innlegg. så tror det har noe med aktiviteten her å gjør Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Skuffende lite liv her, ja. Storspammeren DJ har heller ikke vært her. Gleder meg til kommende sesong. OL og alt mulig. Målet er å nå 1000 sider (om man bruker standard visning). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Målet burde vel gå mer på kvalitet enn på kvantitet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Målet burde vel gå mer på kvalitet enn på kvantitet? Burde egentlig det ja, men er ikke mulig å kontrollere folk som deg og DJ da. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Eckhoff legger opp Han var god på sitt beste, men de siste par årene har han vært skuffende. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Stian da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Stian da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Stian da.. ooooh yeah! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Stian da.... PS: Hvorfor sier vi "Stian da"? :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Du sier det kun for PostCounten's skyld. Vi andre sier det fordi vi er så leie oss for at Stian legger opp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Åja, men jeg er jo også lei meg. Kan jo hende han gjør comeback, akkurat som denne mannen. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nærmer seg skisesongen nå! Blir morro med hopprenn igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nærmer seg skisesongen nå! Blir morro med hopprenn igjen Blir morro med skiskyting igjen. Også er det OL. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nærmer seg skisesongen nå! Blir morro med hopprenn igjen Blir morro med skiskyting igjen. Også er det OL. Å faen OL blir konge! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Skiskytersesongen starter vel ikke før november, så det er lenge igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 DJ Darks skiskytterstjerne på sykehus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå