foxxy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan gikk VM i kunstløp? Noen som så på? Pardans i isdans? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 VM i kunstløp? Tror ikke det er så mange som bryr seg om det... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikke si det så skråsikkert! Det er imponerende! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var faktisk ganske imponerende å se ullevålseter gjøre piruetter og hopp og greier på isdans, men der stopper entusiasmen min iallfall Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Snart fellesstart nå. Håper på en superspennende jaktstart der det ikke blir avgjort før siste skyting og at den som leder inn til siste skyting gjerne bommer en gang og gjør det spennende. DA er skiskyting artig VM i kunstløp? Tror ikke det er så mange som bryr seg om det... Hadde vi hatt en nordmann som drev og vant gull her så hadde du nok sittet klistret foran skjermen Latias Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Snart fellesstart nå. Håper på en superspennende jaktstart der det ikke blir avgjort før siste skyting og at den som leder inn til siste skyting gjerne bommer en gang og gjør det spennende. DA er skiskyting artig VM i kunstløp? Tror ikke det er så mange som bryr seg om det... Hadde vi hatt en nordmann som drev og vant gull her så hadde du nok sittet klistret foran skjermen Latias Det hadde vi og edit: Ser ut som om vi kan få den spennende sisteskytingen din nå Endret 29. mars 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synd at ole tullet bort 2 seiere på sisteskuddet denne helga. Men jaja, han er kongen uansett Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ja, og hvis man skal prøve å ikke være patriotiske så er det jo kjekt når nye folk får sin første verdenscupseier (Peiffer og Eder) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det hadde jeg og Hadde aldri satt meg ned og sett noe kunstløp nei... Eg ser ikke sjakkVM selv om vi har han duden som er så flink. Er ikke ofte man ser Bjørndalen skusle bort en seier på siste skudde to dager på rad. Men artig med Eder. Etter skytingen i dag ville det nesten vært synd om han hadde tapt til Bjørndalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 VM i kunstløp? Tror ikke det er så mange som bryr seg om det... Hadde vi hatt en nordmann som drev og vant gull her så hadde du nok sittet klistret foran skjermen Latias Nei, det hadde jeg ikke. Norge er gode på freestyle også, men jeg gidder ikke følge med på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Helena og Kati har like mange poeng, men Helena vinner pga. flere seiere. Helt utrolig hvor jevnt det er! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hadde trodd det skulle ta lenger tid etter Magdalenas totale dominans, men nå har de altså fått opp Helena Får satse på at Tora eller Magdalena (Neuner) vinner til neste år! Endret 29. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Berger nr. 3 sammenlagt jo. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 VM i kunstløp? Tror ikke det er så mange som bryr seg om det... Hadde vi hatt en nordmann som drev og vant gull her så hadde du nok sittet klistret foran skjermen Latias Nei, det hadde jeg ikke. Norge er gode på freestyle også, men jeg gidder ikke følge med på det. Hmm ja dere har faktisk et poeng. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Berger nr. 3 sammenlagt jo. Det stemmer.. vi såg det på tv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Mueller dro hjem uten ny kontrakt Selv håper jeg at de beholder han. Tror ikke Bøkko hadde blitt så god som han er nå hvis ikke Mueller hadde vært der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Håper vi beholder ham jeg også! Han er en god trener.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Müeller er morsom, jeg håper også at vi beholder han. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Han er litt "Northug-aktig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå