Bonzoor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha, Schlirenzauer hoppet bare 200m. Da blir han sikkert fornøyd når han slipper å hoppe så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Skuffende dårlig hopprenn... Malysz burde ta dette. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå fikk Olli til et kjempehopp da. 219m. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Går fra seier i lagkonkuranssen til 1 norsk blant de 12 beste. Strålende gjennomført. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gratulerer Cologna! Og gratulerer Petter med en fantastisk sesong! Ikke misforstå meg, jeg er ikke bitter for at Petter ikke vant, men jeg syntes det er en litt trist at tds skal avgjøre så mye som den gjør. Vinneren av tds har vunnet verdenscupen alle disse tre årene på herresiden og sånn sett skulle jeg ønske at Petter kunne stoppet den trenden. Verdenscupen skal vinnes av den som er best over en hel sesong som det alltid har vært akkurat som en fotballtabell ikke lyver. Med tds blir det slik at man kan hente en haug av poeng og ha en relativt dårlig sesong ellers. For sånn sett bort fra denne siste uka i Sverige har ikke Cologna hatt noen god trend etter jul. men det er min mening, nå bare håper jeg Petter tar et nytt steg til neste år! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Gratulerer Cologna! Og gratulerer Petter med en fantastisk sesong! Ikke misforstå meg, jeg er ikke bitter for at Petter ikke vant, men jeg syntes det er en litt trist at tds skal avgjøre så mye som den gjør. Vinneren av tds har vunnet verdenscupen alle disse tre årene på herresiden og sånn sett skulle jeg ønske at Petter kunne stoppet den trenden. +1 Vinneren blir jo den som har best form i en uke Endret 22. mars 2009 av Sjuki Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fellesstart i Granåsen nå =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Tour de Ski er råtten. Hadde den ikke vært på programmet, hadde Ola Vigen Hattestad vunnet verdenscupen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Heh... Står fellesstart Falun på NRK1... Edit: Der fjernet de den lille infoteksten Endret 22. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Inn til første skyting nå. Os og Bjørndalen i tet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tour de Ski er råtten. Hadde den ikke vært på programmet, hadde Ola Vigen Hattestad vunnet verdenscupen. Det hadde hvertfall hvert katastrofe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Tour de Ski er råtten. Hadde den ikke vært på programmet, hadde Ola Vigen Hattestad vunnet verdenscupen. Det hadde hvertfall hvert katastrofe. Katastrofe? Det hadde vært HERLIG! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal si. 8000 innlegg og 400 sider. Måtte det bli mange flere! Er vel ikke så lenge til denne tråden går i dvale nå... Ja jeg synes det er litt rart at en som kun går sprint skal kunne være så høyt oppe som tredje og jeg.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Herlig skyting av Ole! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tour de Ski er råtten. Hadde den ikke vært på programmet, hadde Ola Vigen Hattestad vunnet verdenscupen. Det hadde hvertfall hvert katastrofe. Katastrofe? Det hadde vært HERLIG! Nei. At man i det hele tatt har muligheten til å komme så høyt opp i totalcupen kun ved å gå sprintrenn sier sitt om hvilken vei langrennssporten har utviklet seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Tour de Ski er råtten. Hadde den ikke vært på programmet, hadde Ola Vigen Hattestad vunnet verdenscupen. Det hadde hvertfall hvert katastrofe. Katastrofe? Det hadde vært HERLIG! Nei. At man i det hele tatt har muligheten til å komme så høyt opp i totalcupen kun ved å gå sprintrenn sier sitt om hvilken vei langrennssporten har utviklet seg. Det er flere distanserenn i VC enn det er sprint. Er jo ikke FIS sin feil at Ola dominerer så mye som han gjør. Er bare ingen som dominerer så mye i distanserennene. Så jeg synes det er fantastisk at en sprinter er så høyt oppe som han er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Latias: Du kan ikke bare skille mellom sprint og distanse. Det er flere sprintrenn enn 15km klassisk, og 15 km fri, og 30km fellesstart osv osv Ola er en spesialist, og selv om en løper hadde vunnet alle 15km fri og 15 km klassisk så hadde vedkommende måtte gjort det bra i de andre distansene også. Ola trenger bare være god i en distanse. 1-4 minutter maks. (15km er et litt dårlig eksempel, siden man da ofte er god på både 10km og 30 km også. Men du tar poenget.) Endret 22. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Er ikke Ola sin feil at han er en sprintspesialist. Herlig av Ole! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Altfor få 15 km. Var vel bare to skøyterenn 15 km. i år og 4 i klassisk eller noe... Det er for tynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå