Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Grei første omgang av Aksel. Ligger åtte tideler etter Ligety som leder når åtte stykker er ferdig med første omgang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ligger godt ann, men lagt bak fortsatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Han ligger på 3. plass etter første omgang. Synes vi skal være fornøyde hvis han greier å forsvare pallplassen etter andre omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 20:40. På NRK2 tror jeg. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 20.45 starter 2. omgang. Blir meget spennende selv om 69 hundredeler er ganske mye. Ligety skal i mål han også, og skal ikke gjøre for mange feil før ledelsen er skrumpet inn. Hadde vært jævla tøft med en trippel Aksel :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Men det er fryktelig jevnt bak Aksel også. 3. plass er ikke dårlig, men en hat-trick hadde vært nice! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 3x Aksel hadde vært helt rått! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 - Jeg hadde ikke noen bra feeling. Innimellom kjørte jeg bra, men jeg var litt for ofte ute og syklet litt. Jeg kom litt bakpå og litt innover, sa Lund Svindal til NRK etter omgangen. Tenk om han har bra feeling i andre omgang. Blir jo seier da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Gleder meg noe sykt mye til andre omgang! I mens ser jeg på at Norge knuser Portugal i håndball! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Alle kjører ut, og Jansrud blir dårligst nr 5!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Neeeei! Svindal 10/100 bak Raich DET BLE SPENNENDE! Raich vinner 1/100 foran Ligety og 10/100 foran Svindal. Jansrud nr 4! Endret 7. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jansrud er rå, og vinner andre omgang! Herlig av Aksel. Det er en fantastisk prestasjon å vinne to ganger, og komme på 3. plass en gang i den samme bakken hvor han ble alvorlig skadet i fjor! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jaja, han hadde marginene på sin side på fredag, så totalt har det vært en kjempe helg for Aksel. Solid ledelse i wc nå. Kan bli mye moro utover sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Etter at Aksel ble skadet i fjor, tror jeg ikke at jeg så et eneste renn resten av sesongen. Nå som han er tilbake, følger jeg med på hvert eneste renn. Fortsetter han sånn, vinner han verdenscupen med klar margin! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Etter at Aksel ble skadet i fjor, tror jeg ikke at jeg så et eneste renn resten av sesongen. Nå som han er tilbake, følger jeg med på hvert eneste renn. Enig der. Mye mer morsomt å se når det er noen norske med! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Og spesielt når han er i en klasse for seg, og leder verdenscupen. Og moro med Jansrud også! Det begynner å komme erstatninger etter at Aamodt/Kjus la opp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Håper de blir et radarpar som Kjus og Aamodt var! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hoho, det hadde vært noe! Men er Jansrud spesielt god i Super G/Utfor? Har sett han mest i storslalåm/slalåm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå