Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Han er ikke komplett nei. Han er veldig god, og på fellesstart fristil er han best. Men all den tid han mangler så mye på singlestart og klassisk så er han da ikke komplett... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen er komplett. Men Northug kommer nærmere og nærmere for hver dag som går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen er komplett. Men Northug kommer nærmere og nærmere for hver dag som går. Der er eg enig. Han har potensiale til å bli tilnærmet komplett. Dæhlie når han gikk var han komplett. Han hadde alt som trengtes av han i den perioden. Blir også litt feil å kreve at en "komplett" løper skal dominere både langdistanse og sprint. Petter kan fint vinne sprintrenn, men han har vel ikke så gode kort på hånd på langdistanse (30km og 50km) singlestart.... Enda.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Når begynner jaktene fra Trondheim i morgen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skiflygning begynner sendingen 10.15 for første omgang, 11.10 andre omgang. Jaktstart menn: 12.15 Jaktstart kvinner: 13.05 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvem skal hoppe for Norge? Blir vel noe sånt: Hilde, Evensen, Bardal og Jacobsen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og han vegard skvett eller hva han heter... Eller var det noe med at kun de 30 beste i WC fikk hoppe? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Og han vegard skvett eller hva han heter... Eller var det noe med at kun de 30 beste i WC fikk hoppe? Hva snakker du om? 30 beste i laghopp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Laghopp i morra ja. Søndagen det var snakk om da tenker eg. Var noe de sa under kvaliken på torsdag. Endret 20. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Håper det ikke blir så håpløse forhold i morgen også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Håper det heller er håpløse forhold i morgen, enn på søndag. Mye bedre å se på individuelle konkurranser. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og han vegard skvett eller hva han heter... Vegard Sklett? :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Håper det heller er håpløse forhold i morgen, enn på søndag. Mye bedre å se på individuelle konkurranser. Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Større sjanse for mange lange hopp da de kan sette farten opp og ned mellom gruppene (som for eksempel betyr at Schlierenzauer bare kan ødelegge for 1/4 av hoppene ). I tillegg har Norge generelt vært mer med i tetsjiktet på laghopp enn individuelt i år. MEN det er klart at siden man kan sette farten opp og ned oftere, er det også lettere å få avviklet et laghopprenn enn et individuelt hopprenn under vanskelige forhold og sånnsett er det jo ønskelig at hvis det skal komme dårlige forhold en av dagene får det være under laghopp. En positiv ting med fredagens konkurranse var at det faktisk ble hoppet enda kortere da enn i Vikersund (positivt fordi jeg etter den korte hoppingen i Vikersund tenkte "dårlig pr for Norge" og fryktet at det kom til å bli lenge til neste gang vi fikk hopp igjen). Er det noen som fikk med seg om Romøren får hoppe på søndag? var snakk om at han fikk hoppe så lenge de rett bak ham på verdenscuplista ikke gjorde det for godt på fredag, men jeg vet ikke hvordan det endte... edit: Letet litt rundt, og det ser dessverre ut som at Kamil Stoch har slått Romøren med 1 poeng totalt etter 10.plassen i dag og dermed tar fra ham den siste plassen på søndag, men jeg er ikke sikker. Endret 21. mars 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Herlig av Hilde! 209 meter! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da var jeg på plass. Kjapp oppsummering av første omgang og forhold anyone? ser ut som om det er bedre i dag iallfall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Fy faen, Norge knuser alle de andre jo. Herlig å se Østerrike så langt bak! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Remen Evensen hoppet oss opp i ledelse. Østerrikeren dreit seg ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Håper Jacobsen greier å skjerpe seg fra i går. Det var skuffende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Typisk at det blir dårlige forhold og masse pauser når jeg står opp! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Go back to bed man! Du jinxer jo alltid alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå