Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor går Cologna etter Petter da? Da kan jo han gå på Petters tider Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 De starter etter stockholm sprinten... Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Åja ... Det var egentlig ganske obvious Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Lurer faktisk på om den forhåndsinnstilte hastigheten i firefox på nrk.no er alt for høy. Slik at linja ikke takler den linjebredden som er innstillt.Du kan endre båndbreiddeinnstillingane ved å klikke på Innstillinger oppe til høgre på sida. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ganske tåpelig å ha prologen ETTER første løpet i touren.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Bra Dario ikke vant i dag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Lurer faktisk på om den forhåndsinnstilte hastigheten i firefox på nrk.no er alt for høy. Slik at linja ikke takler den linjebredden som er innstillt.Du kan endre båndbreiddeinnstillingane ved å klikke på Innstillinger oppe til høgre på sida. Takker. Den stod på 10000 og når eg målte havnet eg på 2000. Kanskje ikke så rart det ble hakking Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Virker litt som om Cologna har funnet igjen formen. Tror mini-touren kommer til å bli veeldig spennnende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Dahl leder Touren. :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 ja og bra løp av Northug tross alt. Hadde han gått 4-5 sekund senere hadde han plutselig rast nedover listene! Er med på den om prologen etter sprinten, men alternativet hadde vel vært å flytte sprinten fra Stockholm til Falun og jeg regner med at svenskene ikke har lysst til å miste det arrangementet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Petter leder VC med tre poeng nå. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) da satser vi på at de tre poengene holder seg I følge resultatlista leder Dahl World Cup Final Ladies Endret 20. mars 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Sterkt av Dahl! Personlig mener jeg hele denne tpuren er noe shit. Uten at jeg har giddet å sette meg inn i hva som skjer. Hvordan deles poengene ut? Og man får både poeng og bonussekunder til neste renn? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Litt skuffende av Petter, men at Cologna gjør det godt overrasker meg ikke. Cologna har som vane å starte løpene sine godt så en kort prolog som dette passer han bra. I morgen derimot når man må vise kapasitet blir det tyngre tror jeg. Skulle bare ønske det var 30 og ikke 20 km... Syntes denne mini touren er tåpelig, denne prologoen sammen med sprinten er jeg redd kan bli utslagsgivende og gjøre at Cologna vinner sammenlagt selvom Petter skulle slå Cologna lørdag og søndag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Litt skuffende av Petter, men at Cologna gjør det godt overrasker meg ikke. Skuffende av Petter? Synes det er helt utrolig at han er med der i toppen mtp. at han suger på intervallstart. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 198m av Hilde, men Ljøkelsøy hoppa dårlig Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Litt skuffende av Petter, men at Cologna gjør det godt overrasker meg ikke. Skuffende av Petter? Synes det er helt utrolig at han er med der i toppen mtp. at han suger på intervallstart. Skuffende er kanskje litt å ta i, men at han suger på intervallstart er også å overdrive. Han ble nummer 3 på prologoen i Tds. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Veldig ustabile forhold i planica nå. Baktrekk hele omgangen, men nå er det plutselig alt for mye motvind Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Man kunne si før sesongen at Northug søg på intervallstart, men nå kan man ikke si det. Han er blitt en komplett skiløper nå Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nå var jo ikke dette en spesielt lang intervallstart så man skal jo ikke ta helt av. Det er nok lenge til han vinner en femmil på intervallstart. Han var tross alt bedre i Tour de ski-prologen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå