Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer faktisk på om den forhåndsinnstilte hastigheten i firefox på nrk.no er alt for høy. Slik at linja ikke takler den linjebredden som er innstillt.
Du kan endre båndbreiddeinnstillingane ved å klikke på Innstillinger oppe til høgre på sida.

Takker. Den stod på 10000 og når eg målte havnet eg på 2000. Kanskje ikke så rart det ble hakking :)

Lenke til kommentar

ja og bra løp av Northug tross alt. Hadde han gått 4-5 sekund senere hadde han plutselig rast nedover listene!

Er med på den om prologen etter sprinten, men alternativet hadde vel vært å flytte sprinten fra Stockholm til Falun og jeg regner med at svenskene ikke har lysst til å miste det arrangementet.

Lenke til kommentar

Litt skuffende av Petter, men at Cologna gjør det godt overrasker meg ikke. Cologna har som vane å starte løpene sine godt så en kort prolog som dette passer han bra. I morgen derimot når man må vise kapasitet blir det tyngre tror jeg. Skulle bare ønske det var 30 og ikke 20 km... Syntes denne mini touren er tåpelig, denne prologoen sammen med sprinten er jeg redd kan bli utslagsgivende og gjøre at Cologna vinner sammenlagt selvom Petter skulle slå Cologna lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
Litt skuffende av Petter, men at Cologna gjør det godt overrasker meg ikke.

Skuffende av Petter? Synes det er helt utrolig at han er med der i toppen mtp. at han suger på intervallstart.

Skuffende er kanskje litt å ta i, men at han suger på intervallstart er også å overdrive. Han ble nummer 3 på prologoen i Tds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...