bruno99 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, nettopp. Han greide mange etapper der på få dager, så ser ikke helt problemet med det. Trenerne holder nøye oversikt over hvordan alle løperne yter, så jeg kan garantere at de vet mer om hva de er i stand til enn hva dere gjør. Så klart, de kjenner nok til løpernes begrensninger bedre enn både meg og deg. Men Petter kjenner nok sine begrensninger enda bedre enn Djupvik. Men per dags dato er jeg enig i at på en 15 km klassisk ville det vært andre løpere som burde fått Petters plass, men om han fortsetter framgangen og viser seg fram før OL som bedre enn flere av de andre løperne på de aktuelle distansene ville det vært dumt å varke Petter om han føler at han har krefter. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, man bør selvfølgelig kontinuerlig se an situasjonen. Hvor lenge før øvelsene blir egentlig startlistene "låst"? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Blir vel som i år, at NM blir viktig for løpere som ikke har klippekort må vise seg frem. Vet ikke, men tror kanskje ikke det er verdenscup etter NM som det var i år når det er OL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Er det noe vintersport i dag? Fri og skal bare lage middag. Hvilken kombinasjon det er med vintersport. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) NRK1 - 12.25 - Langrenn - 2,5 km prolog, kvinner Direkte fra Falun. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 - 13.55 - Langrenn - 3,3 km prolog menn Direkte fra Falun. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 - 14.50 - Langrenn - Sammendrag 2,5 km prolog, kvinner Falun. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 - 13.15 - Hopp - Kvalifisering Fra torsdag. Planica. Komm.: Arne Scheie og Espen Bredesen. NRK1 - 15.10 - Hopp - Skiflyging Direkte fra Planica. Komm.: Arne Scheie og Espen Bredesen. (hentet fra NRK) Morsom dag. Rekker dessverre ikke hopprennet i dag, noen som veit hva slags konkurranse det er? Ser at det også går et renn i mårra og enda et på søndag. Endret 20. mars 2009 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 åååå Dette var en høydare. Trodde egentlig ikke det var noe spesielt i dag før hopprennet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Gleder meg til hopprennet! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Håper juryen tør å tråkke skikkelig til nå slik at vi får litt brukbare hopp bortmot 230 minst. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Det håper jeg også, men Gregor syter nok igjen og det lengste hoppet kommer til å være på 177,5. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Han er 19 år. Nå må juryen bare vise at de har litt baller, så får heller Gregor trekke av på lengden med å hoppe dårligere hvis han er så fordømt pinglete. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 NRK1 - 12.25 - Langrenn - 2,5 km prolog, kvinner Direkte fra Falun. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 - 13.55 - Langrenn - 3,3 km prolog menn Direkte fra Falun. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 - 14.50 - Langrenn - Sammendrag 2,5 km prolog, kvinner Falun. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 - 13.15 - Hopp - Kvalifisering Fra torsdag. Planica. Komm.: Arne Scheie og Espen Bredesen. NRK1 - 15.10 - Hopp - Skiflyging Direkte fra Planica. Komm.: Arne Scheie og Espen Bredesen. (hentet fra NRK) Morsom dag. Rekker dessverre ikke hopprennet i dag, noen som veit hva slags konkurranse det er? Skiflyging Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 En slags mini Tds dette greiene i Falun nå? Prolog? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja det forklarer jo selvfølgelig saken! Forstod ikke helt hvorfor det bare var prolog i dag "hvor blir sprinten av liksom", men det er jo selvfølgelig den mini -touren som du sier. Da ble det straks mer interessant å se på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Prologen er i gang. Håper Petter ikke taper mye til Dario. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Kun hos meg det hakker og hopper på nrk.no? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Dunno. Ser på NRK 1 jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Kun hos meg det hakker og hopper på nrk.no? Ja Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 har du sjekket at det ikke er noen andre bakgrunnsprogrammer som suger båndbredde? Det funker helt fint hos meg iallfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Lurer faktisk på om den forhåndsinnstilte hastigheten i firefox på nrk.no er alt for høy. Slik at linja ikke takler den linjebredden som er innstillt. I IE funker det gull, men er betydelig dårligere kvalitet. Har brukt firefox mye på skolen... Heftig båndbredde der utenom skoletid. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Det høres ut som om det kan stemme ja. Bra at Northug er så langt! Tyder på bra disponering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå