Mchansern Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Gleder meg til Planica. Bardal gjorde det jo ikke så verst. Jeg tror Harri Olli vinner forran Kranjec og Gregor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hørte kommentatorene snakket om at Gregor drev og satte farten ned under kvaliken i dag?? Er fyren helt idiot? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja hvis Sikora har gått alle... Sikora har gått alle og tatt poeng i alle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Da er det avgjort.... Bjørndalen må jo floppe fullstendig (lite sannsynlig) eller Sikora må gjøre det syyykt bra (også lite sannsynlig om man ser de siste resultatene)... Når et av disse løpene i tillegg er jaktstart der Bjørndalen har et mye bedre utgangspunkt enn Sikora så kan eg ikke skjønne at det ikke går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ingenting er avgjort enda. Kan hende Bjørndalen blir syk og ikke får deltatt i de siste rennene? Kan hende at Sikora plutselig kommer i form, og vinner. Men er Bjørndalen som har fordelen, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Nei dette har han full kontroll på. Hvis han klarer å surre bort dette så har han ikke fortjent å vinne den heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Kan skje mye rart i Sibir. Henviser til drapstrusler på Ole. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Stod i Aftenposten at det skal være ekstra skjerpet sikkerhet for de norske utøverne neste uke. De skal ha vakter rundt seg 24/7. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hørte kommentatorene snakket om at Gregor drev og satte farten ned under kvaliken i dag?? Er fyren helt idiot? Nei han satte ikke ned farten (til alles store overraskelse), det var bare kommentatorene som snakket veldig mye om at de regnet med at han kom til å gjøre det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hørte kommentatorene snakket om at Gregor drev og satte farten ned under kvaliken i dag?? Er fyren helt idiot? Nei han satte ikke ned farten (til alles store overraskelse), det var bare kommentatorene som snakket veldig mye om at de regnet med at han kom til å gjøre det. Han gjorde det vel i de foregående hoppene så vidt eg forstod, derfor ble alle overrasket når han ikke gjorde det i kavlikken...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Gregor er ikke stor nok til å hoppe i store bakker. Er derfor han allitd klager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Det er 20 års aldersgrense for å hoppe med stor fart i skiflygning. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hvorfor ikke? Om Petter fortsetter framgangen i klassisk ser jeg ikke helt hvilke distanser han ikke burde få gå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Petter er selvskreven på alle distanser. Bare synd han ikke fikk gå sprinten i Liberec, ellers hadde han nok vist dem... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det står jo klart og tydelig i artikkelen. - Det er helt uaktuelt. Vi må være kyniske, det er tross alt bedre å komme hjem med ett gull enn to-tre fjerdeplasser. Vi er nødt til å velge vekk noen øvelser og satse maksimalt der gullsjansene er størst, slår Djupvik fast. Skiløpere trenger restitusjonstid. Endret 19. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Joda, men Petter viste jo i Tds og nå siste delen av sesongen at han er veldig flink til å restituere seg fra konkurranse til konkurranse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Altså, det er min mening at han burde gå alle distanser. Burde da være mulig å gå 5-6 renn på to uker? Eneste han ikke trenger å gå, er lagsprinten. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 han er bare imponerende, la han gå så mye han vill, så kan han heller få ekstra pleie. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Joda, men Petter viste jo i Tds og nå siste delen av sesongen at han er veldig flink til å restituere seg fra konkurranse til konkurranse. Ja, nettopp. Han greide mange etapper der på få dager, så ser ikke helt problemet med det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, nettopp. Han greide mange etapper der på få dager, så ser ikke helt problemet med det. Trenerne holder nøye oversikt over hvordan alle løperne yter, så jeg kan garantere at de vet mer om hva de er i stand til enn hva dere gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå