Jotun Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ja Latias! Ned Karl Johan, en krapp sving ved spikersuppa osv. Målgang ved slottet. Hadde ikke det vært kult? Hadde vært kult ja, men tror ikke regjeringen elns. hadde likt det. Er ikke mange åra siden det var et sånn løp Vet ikke helt med spikersuppa, ikke kjent i Oslo, men oppløpet gikk opp hele bakken mot slottet. Endret 18. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 En sånn sprint er jo noe a la drammensprinten som ikke ble gjennomført i år. De valgte Granåsen i stedet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Var idiotisk å sette sprinten i Trondheim. Heller i Drammen, for det begynner å bli en tradisjon! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 "Og her kommer den röde armeen!" Derfor er det morsommere å se det på svensk TV. Hahaha Synd Canal Digital ikke gir oss noen svenske kanaler Dreambox..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Dreambox er herlig å ha, ja. On-T: Når går skiskytingen fra Trondheim i morgen? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Da var jeg på plass. Har alle nordmennene gått allerede? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Andresen er i sporet enda, men resten har godt i mål - tror jeg da Edit: Der var Berger også, ja. Endret 19. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Andresen tok en Andresen i dag igjen... La seg først ned på stående blink, åsså er de usikre på om han tok ut magasinet før han gikk til liggende blink. Med andre ord, han kan bli disket hvis han ikke tok ut magasinet. Er ikke lov å gå med "ladd" våpen... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Våpenet er jo ikke ladd fordi om magasinet er i Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Pr. definisjon jo. Så vidt eg husker så ble me trent i det. Skal magasinet være i så skal det være tomt når man går. Andresen ble jo disket i et annet løp også, da skøyt han bare 4 skudd. Tok ikke nytt ladegrep, altså var det tomt skudd i løpet, men det var et ubrukt skudd i magasinet. Var forøvrig derfor eg skreiv "ladd" kjetil.... Her er episoden: http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/94576 Tar aldri ladegrep, bare putter magasinet i.... Endret 19. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Han mistet jo gullet han vant i Holmekollen i 2000 da han gikk med ladd våpen, men fikk det senere tilbake. Jeg var forøvrig og så på Endret 19. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Synd med bommen til Tora. HAHA, NEUNER MED FIRE BOM! :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Han mistet jo gullet han vant i Holmekollen i 2000 da han gikk med ladd våpen, men fikk det senere tilbake. Jeg var forøvrig og så på Ja han gjør noen tabber av og til som bare han klarer. Skal liksom være en wannabeBjørndalen, fullt fokus osv. men får det jo aldri til for seg.... Og hvis noen lurer: Har ikke mye trua på Andresen nei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Kjedelig sprint jo. Beste norske er jo ikke blant de ti beste engang... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tror Jonsson greier å ta V-cupen jeg. Hvis hun greier å holde fokus i Sibir that is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Neuner slasker til, som vanlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Nå burde ikke Ole Einar rote dette bort. VC-trofeet er i hans egne hender. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ja og enda har de vel ikke trukket fra de dårligste løpene? Hvis eg ikke husker feil.... Eller blir det tatt med hele tiden? Endret 19. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja og enda har de vel ikke trukket fra de dårligste løpene? Hvis eg ikke husker feil.... Eller blir det tatt med hele tiden? De tar bort de tre dårligste løpene etter sesongen. Altså, de har ikke blitt tatt med enda. Enda større fordel for Ole! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja hvis Sikora har gått alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå