Latias Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk for den herlige etappen, Os! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bra for lille gregorius Nå kan han ta tre meter fart. Endret 16. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Bra for lille gregorius Nå kan han ta tre meter fart. Hm... kan bli interessant. Jeg kan se for meg at dette kan virke, hvis f.eks høy fart gir lavere meterverdi og omvendt. Da vil jo (i teorien) et hvert hopp kunne gi en topp-plassering uavhengig av hvor langt det hoppes. Det vanskelige blir jo å definere hvor en skal sette standaren og under hvilke forhold det skal gjøres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Måten de skriver det på gjør at det virker interessant, men det er vel alltid noen negative sider ved sånne ting. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er neste event som er verdt å se, DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 RBK - Brann på Lerkendal 5 april? Men av vintersport er det vel Falun i midtuka tror jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hahaha Er det ikke Stockholm da? Går i alle fall 18. mars. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Kanskje det var Sthlm først og Falun etterpå ja. Husker ikke jeg Hvorfor spør du når du vet bedre enn meg? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Kom ikke på at det var sprint før du nevnte Falun Skal du til Lerkendal mot BRann også? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Kom ikke på at det var sprint før du nevnte Falun Skal du til Lerkendal mot BRann også? :!: Satser på å dra opp her igjen ja. Nå skal pappa og søstra mi opp og siden det er påskeferie, så jeg skal høre om jeg kan fly med dem. (Gratis fly ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Skiskyting fra Trondheim på torsdag. Forhåpentligvis med Hagle tilbake. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Tror Nrk viser kvalifiseringen til Planica på torsdag Elsker Planica-rennene. Håper for guds skyld ikke de blir ødelagt som det siste Vikersund rennet ble. Jeg stemmer for mindre makt til Gregor! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Gregor er bare redd for å hoppe i store bakker. Synes han heller burde hoppe i akebakken som ligger rett ved her. Da slipper han i hvert fall å klikke på juryen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Gleder meg til skiskyting i morra. Satser på Norsk storeslem. Blir herrer før eg begynner på skolen, og kvinner de to første skoletimene... Har undervisning fra 14.00-19.30.... Så trenger litt underholdning på NRK.no Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Stockholmssprinten på nRK i dag. Sending starter 15.40. Lykke til for de norske vikingene som skal gå i Stockholms hovedgater. Hvorfor har ikke Oslo et sånt arangement?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Stockholmssprinten på nRK i dag. Sending starter 15.40. Lykke til for de norske vikingene som skal gå i Stockholms hovedgater. Hvorfor har ikke Oslo et sånt arangement?! Så du mener at de skal ha et sprintrenn på Karl Johans Gate? :!: Endret 18. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 ooooh. var ikke klar over at det var vintersport før i morgen! *glad han sjekker denne tråden innimellom* Men argh! har seminar under mesteparten av skiskytingen for menn:( Håper favorittene starter til slutt... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Ja Latias! Ned Karl Johan, en krapp sving ved spikersuppa osv. Målgang ved slottet. Hadde ikke det vært kult? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Hadde vært kult ja, men tror ikke regjeringen elns. hadde likt det. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Dario er slått ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå