Matsemann Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Meh, dette ser tungt ut. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 det gikk lekende lett for raich det gitt.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Og der var Aksels sjanser til å vinne nesten borte. Eneste som kan hjelpe nå, er at rennet blir avlyst (noe jeg ikke tror den blir). Faen, Super-G i Kvitfjell forrige uke ødela. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan er stillingen nå da? Kun slalom igjen nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Aksel er to poeng foran Benjamin. Kun slalåm igjen, ja. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Eller at Beny kjører ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 hmm 99% sikker på at Benny tar dette da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Eller at Beny kjører ut Da må jo Cuche også kjøre ut. Så er bedre å satse på at rennet blir avlyst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Nei. Utkjøring er forsåvidt greit nok, for da har de andre vært for dårlige. Men avlysning er ikke en vinnergrunn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Nei. Utkjøring er forsåvidt greit nok, for da har de andre vært for dårlige. Men avlysning er ikke en vinnergrunn. Aksel ble snytt for det samme forrige uke. Hadde ikke vært noen som klagde om det også hadde skjedd denne uken. Hadde Super-G forrige uke blitt godt, er jeg nesten sikker på at Aksel hadde hatt et langt større forsprang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Blir liksom noe annet når det er siste renn for sesongen og alt avgjøres der. Men ser paralellen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Men sånt skjer i utendørsidrett. Blir sterkt om Aksel greier dette nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Snufs. Aksel da Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg håper ikke Raich kjører ut, selv om det gavner Svindal. Det ville bare føles som en halv seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg håper ikke Raich kjører ut, selv om det gavner Svindal.Det ville bare føles som en halv seier. Det er en del av sporten. Er vel ingen i historien som har vunnet verdenscupen uten å ha kjørt ut minst en gang i løpet av sesongen... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Ja... Hadde det at han kjørte ut i et renn i desember vært årsaken til at Svindal vant sammenlagt hadde vi aldri tenkt på det. Begynte nettopp å se på skiskytingen. Er det noen som har sjangse på teten igjen, eller var alle de gode på tidlige startnummer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Oi, takk for å minne meg på skiskytingen. Var mer opptatt av å se et kjedelig hopprenn. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 hehe ja det er grunnen til at jeg ikke fikk med meg starten selv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Tora kan jo vinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå