Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Skiskytterne skal ta storeslem i Oberhof. Endret 8. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mest fordi jeg tenkte på vinteridrett. Seff skal jeg se den kampen! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Rapportert innlegget for å snakke om united kamper i denne tråden. OT: Skihopping er kjempe gøy, HEIA de norske! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ingen som følger med på kombinert, eller? Har ikke vært så mye snakk om det her. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det ingen her som driver /har drevet med noen vinteridrett? Selv har jeg gått på ski:) Osebergskilag, med brødrene Aukland. Fredrik, verdens beste trener:) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fordi det er ikke så sykt interresant egentlig. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Syns kommentatorene er for dårlige... Moan er flink! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 har vært i Oberstdorf å sett skiflygnigsbakken. Tar nok litt tid å bygge en slik bakke, og gjenbruket er ikke akkurat stort Får håpe det går bedre til helgen, håper jeg rekker å se noe i fransken har det fra 14:00 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I følge pappa som og har kjørt forbi den bakken så lå den veldig inni i terrenget. Så man så ikke helt at det var en skiflygingsbakke når man kjørte litt unna den. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Håper det blir lange hopp:) Noen som tørr å tippe topp 3? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Syns kommentatorene er for dårlige... Moan er flink! Du liker å kritisere kommentatorene. Hadde likt å se deg sitte der og snakke om vintersport. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Syns kommentatorene er for dårlige... Moan er flink! Du liker å kritisere kommentatorene. Hadde likt å se deg sitte der og snakke om vintersport. Hehe... Jeg har faktisk lyst til å bli kommentator:) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Syns kommentatorene er for dårlige... Moan er flink! Du liker å kritisere kommentatorene. Hadde likt å se deg sitte der og snakke om vintersport. Tenk det radarparet vi hadde vært Latias. Bare snakket om Jurjeva Jeg og Foxxy Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Syns kommentatorene er for dårlige... Moan er flink! Du liker å kritisere kommentatorene. Hadde likt å se deg sitte der og snakke om vintersport. Tenk det radarparet vi hadde vært Latias. Bare snakket om Jurjeva Jeg og Foxxy Haha. Jeg kunne blitt den nye Ola Lunde, stått på stamplass og rapportert Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Akkurat det skjer ikke! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Akkurat det skjer ikke! Bare vent! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ingen av dere. Meg først! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Når man kommer nærme bakken, skjønner man garantert at den er en skiflygningsbakke i vært fall i forhold til 120m bakken i Oberstdorf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå