Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har du noen anvisninger som kan hjelpe meg til rette tråd? Snowboardtråden, jibbetråden eller telemarkstråden, alt etter kva du har under føtene. Om det er nokon alpinttråd her veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 De u-svingene og skøytinga i telemark er latterlig. Også vil jeg bare gratulere Torbjørn T med å være skikkelig seriøs i en tråd som er ganske OT av og til. Har ikke sett et innlegg som ikke har vært til nytte Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Du er velkommen til tråden, men er ikke så mange i denne kaféen som pleier å henge på fjell. ???? Har aldri sett en poll eller lignende om dette? Eg henger på fjellet, og bolanos gjør det. DJDark er jo hele tiden ute på ski. Hrmf.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg var på fjellet senest forrige helg. Edit: Bare for å backe opp det Jotun skriver. Edit 2: Også vil jeg bare gratulere Torbjørn T med å være skikkelig seriøs i en tråd som er ganske OT av og til. Har ikke sett et innlegg som ikke har vært til nytte Enig, uten han ville denne tråden holdt et ganske så mye lavere nivå, selv om det kan være hyggelig det også Forresten, kult navn du har Torbjørn Endret 9. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har vært på ski fra lørdag forrige helg til søndag denne helgen. Bortsett fra to dager i Stavanger. (Der fjellet er noe man kjører til) Men til deg som spurte: Nope. Norefjell har eg bare hørt om Henger du i Slettedalen? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Tror jeg må skaffe meg noe fra denne kolleksjonen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil ha en med "Kor va dæm hen?" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ahh, herlige greier. T-skjorte med Northug-sitat hadde vært digg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Men til deg som spurte: Nope. Norefjell har eg bare hørt om Henger du i Slettedalen? Er nok for det meste på Norefjell Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Norefjell er bra det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som henger på Hovden da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Nope. Hopp i dag! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hopp fra Kuopio starter klokken 16.50 på NRK2. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Verdenscup i Granåsen i nærmeste fremtid. Kanskje jeg skal ta meg en tur. Er jo gangavstand/kort busstur herfra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hopp fra Kuopio starter klokken 16.50 på NRK2. Håper på en norsk seier snart. Dette har vært en utrolig skuffende sesong. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Verdenscup i Granåsen i nærmeste fremtid. Kanskje jeg skal ta meg en tur. Er jo gangavstand/kort busstur herfra. Do it. 50 km. er sikkert kul å oppleve Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Cologna syk Endret 10. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Linken din er ikke helt frisk, den heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Haha Fikset nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor du jubler når andre blir syk... Liten fordel for Petter nå. Tror det bare er "mindgames" og at Cologna blir frisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå