Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
generelt blir jeg ganske så oppgitt til tider av hvor kjapt folk roper doping når utlendingene gjør det bra.

 

 

Eg er enig. Og det første var litt flåsete. Når eg hørte at Kowalchyc var tatt tidligere så "ropte eg" som du sier. Men hvis det var mer av typen "kosttilskudd" så lar eg tvilen komme tiltalte til gode.

 

Men hun har hatt en litt "mistenkelig" formutvikling. Så eg håper og tror at dopingjegerne har hun under lupen.

 

LIker heller ikke mistenkeliggjøringen av utenlandske løpere. Men klarer dessverre ikke legge det helt fra meg siden eg gang på gang har blitt så skuffet....

 

Og ja: Eg HATER dopere...

Lenke til kommentar
Jeg kjenner at jeg gruer meg til vintersportsesongen er over. Greit nok at man får fotball etterhvert, men det er liksom en intensiv hendelse en gang i uka. Jeg trenger den avslappende lørdag/søndag morning/formiddag/ettermiddagsmuligheten Vintersport gir meg!

Helt enig, det blir trist :cry:

Lenke til kommentar
Jeg kjenner at jeg gruer meg til vintersportsesongen er over. Greit nok at man får fotball etterhvert, men det er liksom en intensiv hendelse en gang i uka. Jeg trenger den avslappende lørdag/søndag morning/formiddag/ettermiddagsmuligheten Vintersport gir meg!

Helt enig, det blir trist :cry:

Gleder meg til sykkelløpene starter, det skal bli deilig med lange avslappende dager på sofaen.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...