Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke noe "hurra". Har engelsktentamen dagen etter, så tror ikke jeg får sett det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Omg, 20 km for menn (skiskyting) går kl. 23 på NRK på onsdag. Hurra Etter United-Inter da Hvordan går det mtp straffekonk? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 United har avgjort lenge før det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Kvinnens 15 km er rundt kl. 18 samme dag. Bra sportsdag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 generelt blir jeg ganske så oppgitt til tider av hvor kjapt folk roper doping når utlendingene gjør det bra. Eg er enig. Og det første var litt flåsete. Når eg hørte at Kowalchyc var tatt tidligere så "ropte eg" som du sier. Men hvis det var mer av typen "kosttilskudd" så lar eg tvilen komme tiltalte til gode. Men hun har hatt en litt "mistenkelig" formutvikling. Så eg håper og tror at dopingjegerne har hun under lupen. LIker heller ikke mistenkeliggjøringen av utenlandske løpere. Men klarer dessverre ikke legge det helt fra meg siden eg gang på gang har blitt så skuffet.... Og ja: Eg HATER dopere... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Er det noen som liker dopere da? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Må bare få tillatt doping, så blir det likt for alle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Er det noen som liker dopere da? Tror nok dessverre det er betydelig mye mer akseptert i andre deler av verden.... Såg jo finnene. De bare klagde på at de var tatt. Ikke en kjeft som tok et oppgjør med skandalen i Lahti... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 United har avgjort lenge før det. Viktig å helgradere seg. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kjenner at jeg gruer meg til vintersportsesongen er over. Greit nok at man får fotball etterhvert, men det er liksom en intensiv hendelse en gang i uka. Jeg trenger den avslappende lørdag/søndag morning/formiddag/ettermiddagsmuligheten Vintersport gir meg! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kjenner at jeg gruer meg til vintersportsesongen er over. Greit nok at man får fotball etterhvert, men det er liksom en intensiv hendelse en gang i uka. Jeg trenger den avslappende lørdag/søndag morning/formiddag/ettermiddagsmuligheten Vintersport gir meg! Helt enig, det blir trist Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kjenner at jeg gruer meg til vintersportsesongen er over. Greit nok at man får fotball etterhvert, men det er liksom en intensiv hendelse en gang i uka. Jeg trenger den avslappende lørdag/søndag morning/formiddag/ettermiddagsmuligheten Vintersport gir meg! Helt enig, det blir trist Gleder meg til sykkelløpene starter, det skal bli deilig med lange avslappende dager på sofaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Er trist de første ukene etter at det ikke er noe vintersport. Etter hvert blir jeg vant til det, og før man vet ordet av det, er man i november/desember, og vintersesongen er i gang igjen. Uansett er det mye å glede seg til om sommeren. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det blir digg. Synd jeg skal jobbe nesten hele tiden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har du sesongkort med Start, jaktgutt? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Har du sesongkort med Start, jaktgutt? Off course! Felt T1, Menigheden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Felt T1, Menigheden Wow, det sa mye! JANNE AHONEN GJØR COMEBACK! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Han gjorde hopp kjedelig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 HAHAHA! La han bli klovn heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå