Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

89 poeng nå i følge kommentatorene. Og formessig og med løpsprogrammet på slutten blir det slettes ikke umulig for Petter.

Synd Petter åpnet litt svakt, han trenger en rygg for å gå seg varm og finne marsjtempoet sitt. Men for all del, han er bare 10 sekunder bak 2 plassen i dag noe som slettes ikke er dårlig.

Lenke til kommentar

Hey ikke drit i klassisk!!

 

Hopp i normalbakke i dag:) Kan bli interessant! (joda, det er kjekkest når de flyr langt, men nå hoppes det så sjeldent i normalbakke at det er et spennende avbrekk når skjer. Blir alltid veldig jevnt og stilkarakterene har mer å si (som selvfølgelig åpner for mye banning og steiking over inkompetente dommere))

Lenke til kommentar
Hu polakk damå (Gidder ikke prøve engang) er uforholdsvis rå for tiden...

 

Er vel dopet nok en gang :roll:

 

 

Synd å si det, men sånn tenker hvertfall eg når løpere fra de trakter gjør det så bra...

 

I alle fall når hun har vært tatt for doping før. Var vel utestengt mellom 2005 og 2007 om jeg ikke husker feil? :hmm:

Lenke til kommentar
I alle fall når hun har vært tatt for doping før. Var vel utestengt mellom 2005 og 2007 om jeg ikke husker feil? :hmm:

 

 

Hjelpe meg. Det var eg ikke klar over. Da ble all tvil fjernet fra min side gitt....

 

Håper de tar rottå.

 

Det må sies at det ikke er snakk om bloddoping. Tror det var et eller annet antibetennelse produkt, som ikke polakkene var klar over at var på dopinglistene som sikkert ble brukt i forbindelse med en skade/sykdom.(Om jeg ikke husker feil hadde hun selv opplyst om at hun hadde tatt medisinen og fikk seg litt av et sjokk når den plutselig viste seg å være ulovlig) Dommen ble først redusert til ett år og senere frafalt.

 

generelt blir jeg ganske så oppgitt til tider av hvor kjapt folk roper doping når utlendingene gjør det bra.

 

Når det er sagt mener jeg at folk som faktisk er funnet skyldig i prestasjonsfremhevende doping ala EPO aldri burde fått vise trynet sitt på en skistadion igjen! (Hatet bobler i meg hver gang f.eks Kuitunen går inn til en god plassering, og jeg ler rått når hun sliter med ryggsmerter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...