DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha. Jeg bare... wtf!? Har han gått så fort? Northug kan komme foran Cologna! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) For en avslutning av Northug! EDIT: Northug kommer foran! Og det en del plasser og! Fantastisk! Endret 8. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 89 poeng nå i følge kommentatorene. Og formessig og med løpsprogrammet på slutten blir det slettes ikke umulig for Petter. Synd Petter åpnet litt svakt, han trenger en rygg for å gå seg varm og finne marsjtempoet sitt. Men for all del, han er bare 10 sekunder bak 2 plassen i dag noe som slettes ikke er dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Måtte bite i meg litt på slutten i dag ja. Tenk om han kunne fått det til uten en rygg i fremtiden. Da kan han dominere det som er av langrenn... Klassisk driter vi i Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Dere er en smule overentusiastiske, synes jeg. Han har tross alt vunnet fint lite i sin karriere. VM var unntaket snarere enn regelen. Men han har enormt potensiale, ja. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hey ikke drit i klassisk!! Hopp i normalbakke i dag:) Kan bli interessant! (joda, det er kjekkest når de flyr langt, men nå hoppes det så sjeldent i normalbakke at det er et spennende avbrekk når skjer. Blir alltid veldig jevnt og stilkarakterene har mer å si (som selvfølgelig åpner for mye banning og steiking over inkompetente dommere)) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehehehe.... Lurer jamen på om en norsk hopper protesterte litt mot normalbakken nå... "Barneskirenn" på hanskene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hu polakk damå (Gidder ikke prøve engang) er uforholdsvis rå for tiden... Er vel dopet nok en gang Synd å si det, men sånn tenker hvertfall eg når løpere fra de trakter gjør det så bra... I alle fall når hun har vært tatt for doping før. Var vel utestengt mellom 2005 og 2007 om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehehehe.... Lurer jamen på om en norsk hopper protesterte litt mot normalbakken nå... "Barneskirenn" på hanskene Hahahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Barneskirenn, ja. 90 meter burde fjernes fra programmet. Disse hopperne er proffe, og greier opptil 240 meter. Da synes jeg at 90 m er i det minste laget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I alle fall når hun har vært tatt for doping før. Var vel utestengt mellom 2005 og 2007 om jeg ikke husker feil? Hjelpe meg. Det var eg ikke klar over. Da ble all tvil fjernet fra min side gitt.... Håper de tar rottå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Northug burde ta sammenlagtseieren. Kun 89 poeng opp til Cologna. Endret 8. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hmm, med en formsterk Northug og dalende kurve hos Cologna burde det gå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Håper og tror at Northug er bedre enn Cologna på den klassiske sprinten, og 50 km som kommer til uka. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper og tror at Northug er bedre enn Cologna på den klassiske sprinten, og 50 km som kommer til uka. Er ikke det individuell start? I så fall får en eller annen nordmann ofre seg og dra Northug... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Jo, det er individuell start. Spørs om det starter noen nordmenn i nærheten. Tror ikke noen gidder å vente fem minutter på han etter start. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I alle fall når hun har vært tatt for doping før. Var vel utestengt mellom 2005 og 2007 om jeg ikke husker feil? Hjelpe meg. Det var eg ikke klar over. Da ble all tvil fjernet fra min side gitt.... Håper de tar rottå. Det må sies at det ikke er snakk om bloddoping. Tror det var et eller annet antibetennelse produkt, som ikke polakkene var klar over at var på dopinglistene som sikkert ble brukt i forbindelse med en skade/sykdom.(Om jeg ikke husker feil hadde hun selv opplyst om at hun hadde tatt medisinen og fikk seg litt av et sjokk når den plutselig viste seg å være ulovlig) Dommen ble først redusert til ett år og senere frafalt. generelt blir jeg ganske så oppgitt til tider av hvor kjapt folk roper doping når utlendingene gjør det bra. Når det er sagt mener jeg at folk som faktisk er funnet skyldig i prestasjonsfremhevende doping ala EPO aldri burde fått vise trynet sitt på en skistadion igjen! (Hatet bobler i meg hver gang f.eks Kuitunen går inn til en god plassering, og jeg ler rått når hun sliter med ryggsmerter) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Omg, 20 km for menn (skiskyting) går kl. 23 på NRK på onsdag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Omg, 20 km for menn (skiskyting) går kl. 23 på NRK på onsdag. Hurra Etter United-Inter da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå