Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens 15 km.

 

1) Teichman

2) Södergren

3) Di Centa

Vet intervallstart ikke er Nortugs sterke side men vi kan jo se lyst på det hvis noen forvoritter starter rett før han. Da setter han bare i en spurt og tar han igjen med en gang og henger seg på inn til gull :p

 

Ærlig talt så gjør Nortug det veldig bra og vi undervurderer nok han i intervallstart. Tror Nortug kan klare pallen, Teichmann er ikke sterk nok i den formen han er nå men Sødergren er en nok en av storfavorittene.

 

Jeg tipper:

 

1) Sødergren

2) Nortug

3) Di Centa

 

Edit:

Sender store gratulasjoner til Marthe, ser på henne som Norges store fremtidige stjerne og jeg tror hun kan "regjere" kvinnelangrenn i en lang periode kanskje med start fra neste sesong.

 

PS. SYnd hun hadde litt tråe ski på stafetten, når de slår henne med noen meter på oppløpet så spiller ski en stor rolle.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Dagens 15 km.

...

...

Joa, men liker å være litt pessimistisk å heller bli positivt overrasket. Han ble som sagt en del ganger nummer 3 i Gällivare og motbeviste jo på en måte at kan annet enn å henge på andre løpere uten at jeg vet sikkert om han gjorde det da eller ei. Men jeg håper han smeller til i dag og henter mer på Cologna, har savnet norske med i kampen om sammelagt trøyen lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...