Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det hadde jo ikke funka med det samme beregningssystemet, det hadde fucka opp alt forran langrennet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Håper hoppgutta gjør det bra. Tror vi kan vinne de fire nordiske rennene sammenlagt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tenk om en hadde hoppa opp mot 200m da. Hadde fått sånn 5min forsprang i sporet på nr 2 Like greit at de ikke hopper i den, for den personen hadde ikke blitt Moan Byw, bakken i Vikersund ser jo helt fæl ut. Ligger jo rett inntil et fjell nederst, ikke mye publikumsvennlig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Fjell? En skråning, vil jeg kalle det. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 bolanos er fra Vennesla Gapwick..... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så mye større ut da jeg var der for et par år siden om sommeren Men klarer du å stå midt i den skråninga? Er jo ingen tribune engang der Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg har bare vært der på sommerstid (det er morsomt å løpe trappene til topps!), men jeg tror det skal være mulig å benke seg der oppe. Men det spørs om det er lov, så besatt enkelte er av Helse & Sikkerhet. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Herregud. Slowmotion av at hun spytter ei skikkelig klyse og snyter seg. Hvorfor?! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 For å vise hvor sliten hun er Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det var jo helt meningsløst. Fy! Kowalzcyk (rett?) går alt for fort.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) For å vise hvor sliten hun er At man spytter og snyter seg er ikke et tegn på at man er spesielt sliten. Ikke i en vinteridrett, i hvert fall. Endret 8. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hu polakk damå (Gidder ikke prøve engang) er uforholdsmessig rå for tiden... Endret 8. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg prøvde å skrive navnet Vet ikke om det ble rett Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hu polakk damå (Gidder ikke prøve engang) er uforholdsvis rå for tiden... Er vel dopet nok en gang Kowalczyk staves det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hu polakk damå (Gidder ikke prøve engang) er uforholdsvis rå for tiden... Er vel dopet nok en gang Synd å si det, men sånn tenker hvertfall eg når løpere fra de trakter gjør det så bra... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen Super-G? Ikke bra for Svindal i såfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen super-G i dag og det er faen meg ikke bra for Svindal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå