foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var vilt da han mistet skien. Tror du han ble redd for å hoppe etter det, og at det er derfor han hopper dårlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Det jeg sier er at han har vært maks uheldig, og at det er på tide at det snur seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Flere som er enige at Romøren har hatt litt for mye motgang denne sesongen? Dårlige hopp, skiene detter av mens han er i lufta, og funksjonærer som har prøvd å takle han bakfra. På tide at dette snur! At det gikk bra da han mistet skiene i lufta der er faen meg et under. Og taklingen av funksjonæren :!: Han vinner på lørdag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Har skjedd masse rart med han. :!: Og hva har skjedd med Bystøl? Så han i Oslo forrige sommer på motorsykkelen, men etter det har jeg ikke sett han i bakken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han hopper vel i den kontinental cupen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Får sikkert ikke forsvare OL-gullet i Canada. Er synd, fordi han tok halvparten av gullene våre i Torino. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tenk at det snur så fort... Fra OL-gull i en sesong, så ned i kontinentalcupen neste:S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sånn er idrettsverden. Den er brutal. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Janne Ahonen greide å holde seg i toppen i mange, mange år. Han var sterk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men han er ikke norsk... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Akkurat. Bare oss norske som ikke greier å holde oss best i flere sesonger på rad. Med unntak av skiskytterne da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men finsk! Ja, og da gir vi faen, ikke sant? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Men finsk! Ja, og da gir vi faen, ikke sant? Han foxxy-duden sa han var halv finsk, ellernoe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han drikker med andre ord? Merker jeg gleder meg til helga Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Han drikker med andre ord? Merker jeg gleder meg til helga United - Chelski er høydepunktet. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 er det kjennetegnet? Koskenkorva er favoritten;) Finsk vann! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det hadde jeg neste glemt og <--Til Latias Endret 8. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men finsk! Ja, og da gir vi faen, ikke sant? Han foxxy-duden sa han var halv finsk, ellernoe. Exactly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå