bruno99 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Moan ligger jo ikke noe langt bak Koivouranta. Jeg tror nok det var forventningspresset som gjorde at Moan skuffet. Anyway, er det Holmekollen 5 mila i år og i så fall hvilken dato? Må nesten dra å se på i år Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Joda, han skulle satse på sammenlagtseieren. Han sa før VM at den var viktigere enn VM. Tror han greier det siden finnen har vist flere svakhetstegn enn det Moan har. Flere svakhetstegn enn Moan? Eksempler er du grei. Edit: teite quotefunksjon. Endret 5. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Han er treig i sporet, men det tar han igjen i bakken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke VC i Holmenkollen denne sesongen. Femmila og tremila skal gå i Trondheim neste helg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke VC i Holmenkollen denne sesongen. Femmila og tremila skal gå i Trondheim neste helg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 DiJay: Er du ikke i Trondheim da? Du kan jo få med deg rennene live! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke VC i Holmenkollen denne sesongen. Femmila og tremila skal gå i Trondheim neste helg. Så det er skiskyting denne helgen og de andre neste uke? Da er jo jeg der oppe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke VC i Holmenkollen denne sesongen. Femmila og tremila skal gå i Trondheim neste helg. Så det er skiskyting denne helgen og de andre neste uke? Da er jo jeg der oppe Skiskyting denne helgen? Skiskytingen er ikke før om to uker... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ingen Kollen 5 mil? wooooooooot Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Åja. Det var helgen etter det ja :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ingen Kollen 5 mil? wooooooooot Er vel fordi stadion er stengt. Ikke noe VC der i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kollen er 1 stk stor byggeplass. (Og det er temmelig tåke der nå) :!: Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Jæjæ, det hadde ikke vært noe uten en Anders i toppslag uansett ;p Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (Og det er temmelig tåke der nå) :!: Snakker du om? Kan se hele området fra vinduet, og det er faen meg ikke tåke der! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Var i alle fall det på reportasjen som var laget der tidligere i dag. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som skal se utforen? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 jeg er der, og jeg har pressekort:) nå skal jeg ut og snakke med aksel, snakkes! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Aksel på tredje plass. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvordan ligger han an sammenlagt nå? Endret 6. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 1. Kostelic 837 4. Svindal 751 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå