UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 han går glipp av alt man trenger et aktivt ben til Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Heldigvis for han så kreves det bare en fot til hinking. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Heldigvis for han så kreves det bare en fot til hinking. Ooooooooh! Den der var slem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Var kona som var inne og skreiv med min konto. She's one mean bitch.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Var kona som var inne og skreiv med min konto. Fin unnskyldning. Den skal jeg bruke neste gang jeg poster noe dritt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Latias: Tror det vil være mer reelt om du skreiv "mora mi" enn "kona mi"..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Så klart. Meningen var jo å bruke en slik unnskyldning (samme hvilken person man nevner). Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Mye vintersport, hvordan gikk stafetten for damer i Russland? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Mye vintersport, hvordan gikk stafetten for damer i Russland? Snakker du om? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Mye vintersport, hvordan gikk stafetten for damer i Russland? Snakker du om? Gikk to stafett på Eurosport i dag: Skiskyting: EM i Russland Kvinnenes 4x6 km stafett og Skiskyting: EM i Russland Mennenes 4x7,5 km stafett. Endret 4. mars 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er sikkert U26 EM eller hva det var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvem gidder å se på EM? Ikke det at er så mange toppløpere som ikke er fra Europa, men er stor forskjell på EM og VM. Er ikke sikkert noen av de aller beste stilte en gang. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 hva skal man med EM, VM er jo nesten EM Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, men U26 (wtf?) da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 hva skal man med EM, VM er jo nesten EM Er jo det jeg sier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Svindal nest raskest på trening Gode nyheter. Har ikke gitt opp håpet om sammenlagt-seieren enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Det gir vi aldri opp før det er slutt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Har mulighet til flere sammenlagtseiere i forskjellige grener. Hadde vært morro med Svindal, Northug, Moan og Bjørndalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tror desverre ikke Moan greier det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Joda, han skulle satse på sammenlagtseieren. Han sa før VM at den var viktigere enn VM. Tror han greier det siden finnen har vist flere svakhetstegn enn det Moan har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå