foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pøh. Vi vil se med mindre klær da! Får jo ikke noe inntrykk av hun der! Jurjeva eier alle Haha! Støttes! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Pøh. Vi vil se med mindre klær da! Får jo ikke noe inntrykk av hun der! Jurjeva eier alle Tror du jeg er Becks personlige fotograf, eller? Men helt til noen andre kler av seg, er Jurjeva den beste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror hun er det likevel jeg ass, men seriøst. Dette har mer blitt en samtale hvor noen gutter sikler på et bilde av en utøver i steden for snakk om idretten. Blir det storeslem i skiflyvningen mon tro? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Blir det storeslem i skiflyvningen mon tro? Som jeg sa forrige gang: Snu lista opp ned etter at konkurransen er over, så finner du mange norske på toppen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Magdalena Neuner eier Beck lett da Østerrikerne har vært sterke ja, sammen med Amman. Får håpe de ikke takler skiflyvningen like godt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Østerikerne tar det! De har begynt å ta mye i det siste. Til og med skiskyting... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Som jeg sa forrige gang: Snu lista opp ned etter at konkurransen er over, så finner du mange norske på toppen. Yes! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir det storeslem i skiflyvningen mon tro? Som jeg sa forrige gang: Snu lista opp ned etter at konkurransen er over, så finner du mange norske på toppen. Ikke under skiflyvning! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Østerike er med i toppen i Hopp(m. skiflyging), Skiskyting og ikke minst Alpint! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Blir det storeslem i skiflyvningen mon tro? Som jeg sa forrige gang: Snu lista opp ned etter at konkurransen er over, så finner du mange norske på toppen. Ikke under skiflyvning! De er ikke i form! Og jeg slutter 13.20 i morgen. Kan få med meg kvaliken hvis jeg har lyst! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 DET HAR DU LYST TIL. Vel. I fjor var jo Romøren ikke i form da han kom til Planica, men likevel hoppet han 225m, såe. Norge er jo gode uansett når det er skiflyvning! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 DET HAR DU LYST TIL. Vel. I fjor var jo Romøren ikke i form da han kom til Planica, men likevel hoppet han 225m, såe. Norge er jo gode uansett når det er skiflyvning! Får håpe du tar helt rett da! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har Romøren gjort litt mye ut av v. rekorden? Med 239 på hjelmen, under skiene, inne i hanskene... Vet ikke om fler:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Han er jo verdens lengste hopper. La han være glad av det! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ahonen har hoppet 240! *Stolt av å være halvt finsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ahonen har hoppet 240! *Stolt av å være halvt finsk I hopp må man greie og stå på beina etter at man har landet. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Romøren 239 han sto:) *stolt av å være halv norsk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ahonen har hoppet 240! *Stolt av å være halvt finsk Forskjell å lande på beina og på ryggen da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Flere som er enige at Romøren har hatt litt for mye motgang denne sesongen? Dårlige hopp, skiene detter av mens han er i lufta, og funksjonærer som har prøvd å takle han bakfra. På tide at dette snur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå