GLN Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Gleder meg som en guttunge til Giro'en Ja, og i Juli kommer Le Tour, de overgår nesten vintersesongen alene. Er ALLTID på ferie under touren. Satser på at de har eurosport også dit vi skal i år. Har tilbragt et par dager inne på hotellrommet for å se touren, når det er 35grader ute Synd å gå glipp av Tv2 sendingene med Johan og Dag Otto. De er virkelig gode. Meeeeen back to vintersport Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Han sang: "jeg er i kjempe form, jeg er i kjempeform!" Mens han dansa på en merkelig måte. Tror han mente etter det siste. Da var det Kiwi-figuren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Beste norske jente i Vasaloppet heter Jorunn Øye, kom på 9 plass ca 20 minutt bak vinneren. Og hu er fra Sauda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva var det han sa etter OL-gullet? Var noe veldig morsomt i hvert fall. Kiwi-figuren HAHAHAHAHAHA. Var faen meg morsomt, og er det fortsatt! Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 noen som vet det er noe oppdatert medalje oversikt for åres ski-vm? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Vil tru denne er oppdatert: http://en.wikipedia.org/wiki/FIS_Nordic_Wo...009#Medal_table Redigert: Den offisielle finn du her (PDF): http://www.liberec2009.com/_data/startlist/natmedals.pdf Endret 1. mars 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Gleder meg som en guttunge til Giro'en Ja, og i Juli kommer Le Tour, de overgår nesten vintersesongen alene. Er ALLTID på ferie under touren. Satser på at de har eurosport også dit vi skal i år. Har tilbragt et par dager inne på hotellrommet for å se touren, når det er 35grader ute Synd å gå glipp av Tv2 sendingene med Johan og Dag Otto. De er virkelig gode. Meeeeen back to vintersport Er alltid på jobb under Touren, så blir sende kvelder med opptak Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Pleier som regel å være hjemme når det er TdF. Hvis jeg er ute og reiser, så prøver jeg å få med meg så mye av rittet som mulig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hater Tourens tidspunkt. I sommerjobben min slutter jeg halv 6, eller slutter 5. Og det er en halvtime å kjøre. Får aldri sett ei hel etappe. EDIT: Dvs får ikke sett innspurten, som er litt vesentlig i sport... Endret 1. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jobber med da? I "sommerjobben" eg har hatt de siste sommerene så har eg jobbet fra 07 til 19. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Passer jo bra her i vintersportskafeen Vennesla Vanilje? Endret 1. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Mamma Mia, Fiskebrygga i Kr. sand Stemning det. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hater Tourens tidspunkt. I sommerjobben min slutter jeg halv 6, eller slutter 5. Og det er en halvtime å kjøre. Får aldri sett ei hel etappe. EDIT: Dvs får ikke sett innspurten, som er litt vesentlig i sport... Typisk! Jeg har pleid å være hjemme rundt fire- halvfem, så jeg får med meg den siste timen. Perfekt:D Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Så flaks Hehe. Men jeg fikk sett ei hel etappe i fjor, og gjett hvilken? Den Kurt vant Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Kun en hel etappe? Jeg så alle. Var på ferie i tre forskjellige land, men det var ikke da touren pågikk. Tilbake on-topic: http://www.vg.no/sport/ski/vm/2009/artikkel.php?artid=537359 Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvis Northug blir bedre på intervallstarter, tror jeg han kan måle seg med Dæhlie Endret 2. mars 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Og han må bli litt bedre på klassisk også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg håper det kommer et fem siders intervju med Nortug i VG snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå