^fmj Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 ^fmj: Jeg liker mitt forslag bedre, hvis du så det. Jotun: Er det du eller avisene som staver Northug feil? Men er enig, han er på ingen måte noen komplett skiløper. Selvfølgelig liker du ditt forslag bedre. Jeg liker mitt forslag best jeg. ^^ Gapwick, joda mye bedre nå, men tenk hvis Hattestad taper et OL-gull fordi en fjomp prøver å presse seg frem. Jeg er mer for 4-5 enn 6. Er noen løypere som ofte lager krøll når det blir mange om beinet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Når skal de bestemme hva som skal gåes i VM? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 hehehe. Eg leste litt feil og leste dette Latias: Når skal det bestemmes hvem som skal gå i VM Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 hehehe. Eg leste litt feil og leste dette Latias: Når skal det bestemmes hvem som skal gå i VM Okay? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Kjipt at alle VM er ferdig nå. Skøyter, Alpint, Skiskyting og Ski. Hva skal man se på nå? Er ikke det samme med verdenscup, men man følger jo med på det også. Se fram i mot OL i Vancouver.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 1 år igjen til OL Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 TL begynner jo snart. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) TL begynner jo snart. Selvsagt. Når TL kommer er sikkert vintersporten langt avgårde. Men først må man få summet seg til å få kjøpt et sesongkort. Endret 1. mars 2009 av aunmar Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 TL begynner jo snart. I OL skal vi bli den nasjonen som vinner mest! Men da må jentene skjerpe seg litt. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Er en stund til, men i mai kommer Giro d'Italia. Men fortsatt er det jo vinteridrett, et par uker til. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Gleder meg som en guttunge til Giro'en Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Gleder meg som en guttunge til Giro'en Ja, og i Juli kommer Le Tour, de overgår nesten vintersesongen alene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Først skal Moan, Northug, Svindal og Bjørndalen vinne verdenscupen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hahaha. Sportsrevyen. Verås Larsen mot Tufte i Vasaloppet og Larsen vant Så kommer Tufte med: "Dette er et stort tilbakeslag for norsk idrett." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Haha, Tufte og sitatene hans. :!: Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Så kommer Tufte med: "Dette er et stort tilbakeslag for norsk idrett." Haha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Er det rart jeg digger han? Jeg lager herved forumets offesielle Tufte fan-tråd! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva var det han sa etter OL-gullet? Var noe veldig morsomt i hvert fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva var det han sa etter OL-gullet? Var noe veldig morsomt i hvert fall. Kiwi-figuren Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Han sang: "jeg er i kjempe form, jeg er i kjempeform!" Mens han dansa på en merkelig måte. Edit: Etter det første OL-gullet selvfølgelig. Endret 1. mars 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå