Raspeball Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Teichmann startet vel heller ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Er VM over nå? Kanskje teit spørsmål, men har ikke rukket å følge med på det meste. VM avsluttes med fem-mila ja. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis ikke Södergen, Dementiev og Teichmann ikke gikk, er det ikke rart det gikk sakte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Di Centa kunne da gjort et forsøk. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Di Centa kunne da gjort et forsøk. Ja, men tok seg ut på jaktstarten og han tålte nok ikke å kjøre som han gjorde før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Angerer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) sødergren og cotter startet ikke. Tror ikke dementiev gjorde det heller.Både Piller Cottrer og Dementiev gjekk. Endret 1. mars 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Han hang jo med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke at de var så vanskelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Latias: Hvor ser jeg hvor mange innlegg som har blitt sletta? Gå inn på profil. Se under "Aktive statistikker", der det står "Mest aktiv i". Trykk så på , og så finner du hvor mange innlegg som er i "Papirkurven". On-T: Ingen slår Northug. Skjønner ikke hva dere diskuterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Takk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Slutten av femmila går nå på SportN for de som er interesserte. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 INGEN slår Northug Jr. i en fellesstart,massespurt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 VM i Oslo 15 km intervallstart - friteknikk 50 km intervallstart - klassisk 4x10 km stafett - 2x friteknikk, avslutte med 2x klassisk 1 fellesstart må man vel godta, så det får bli jaktstarten. Man kan ikke bare ta, må gi litt også. Savner 3-mila, men i forhold til antall øvelser så kan jeg skjønne at det var den som ble kuttet når sprinten kom. Sprint kunne med fordel hatt mindre heat, blir litt vel mye tilfeldigheter. Lagsprinten må bestå, sprinterne kan ikke ha bare en øvelse heller. Jeg vil heller ikke at langrenn skal bli noen lagidrett slik som sykkel. Må ikke bli sånn at alle skal ofre seg for en løper. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Reagerer litt på overskrifter og kommentarer fra det ganske land. "Nordthug er verdens beste." "Nordthug er komplett." Dette er jo delvis rett, men det gjelder jo kun fellesstarter. Det han gjorde i stafetten var enormt imponerende, men hadde nok neppe gått å ta inn så kjapt hvis det ikke var for at Teichmann er grusomt treg i starten av løp. Komplett er han, men det er kun i fellesstarter fristil. Han er jo langt fra like god i klassisk. Og han er jo ofte ikke god på normale løp. Det han gjorde i Touren mener eg er vel så imponerende som de to gullene på fellesstartene. For da viste han litt av det eg kaller "komplett langrennsløper" selv om også touren er veldig fordelaktig for folk som er raske, og folk som kan det å henge. Men eg tar av hatten for Nordthug. Han har utviklet seg veldig mye på det personlige planet før og etter konkurranser. Fra å oppføre seg ufattelig barnslig er han nå bare glad for å vinne. Nordthug kommer til å bli en grossist for Norge om konkurranse formen i fremtiden fortsetter å favorisere spurtsterke "hengere" slik som nå. Endret 1. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 VM i Oslo 15 km intervallstart - friteknikk 50 km intervallstart - klassisk 4x10 km stafett - 2x friteknikk, avslutte med 2x klassisk 1 fellesstart må man vel godta, så det får bli jaktstarten. Man kan ikke bare ta, må gi litt også. Savner 3-mila, men i forhold til antall øvelser så kan jeg skjønne at det var den som ble kuttet når sprinten kom. Sprint kunne med fordel hatt mindre heat, blir litt vel mye tilfeldigheter. Lagsprinten må bestå, sprinterne kan ikke ha bare en øvelse heller. Jeg vil heller ikke at langrenn skal bli noen lagidrett slik som sykkel. Må ikke bli sånn at alle skal ofre seg for en løper. Hmm, er dette ønsker? Mener at det ikke er bestemt, mest med tankt på 50 km Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Det er nok berre eit ynskje for korleis opplegget skal vere. Som du seier er det vel ikkje er avgjort. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 ^fmj: Jeg liker mitt forslag bedre, hvis du så det. Jotun: Er det du eller avisene som staver Northug feil? Men er enig, han er på ingen måte noen komplett skiløper. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Sprint kunne med fordel hatt mindre heat, blir litt vel mye tilfeldigheter. Jeg tror det stemte bedre tidligere, da sprintøvelsen var forholdsvis ny. Det virker i hvert fall som om løperne god kontroll nå; vi ser jo de samme i finaleheatene igjen og igjen. Endret 1. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jotun: Er det du eller avisene som staver Northug feil? Er nok meg. Liker NorDthug bedre. Man må ta seg friheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå