Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latias: Hvor ser jeg hvor mange innlegg som har blitt sletta?

Gå inn på profil. Se under "Aktive statistikker", der det står "Mest aktiv i". Trykk så på folder-saved-search.png, og så finner du hvor mange innlegg som er i "Papirkurven". ;)

 

 

On-T: Ingen slår Northug. Skjønner ikke hva dere diskuterer. :p

Lenke til kommentar

VM i Oslo

 

15 km intervallstart - friteknikk

50 km intervallstart - klassisk

4x10 km stafett - 2x friteknikk, avslutte med 2x klassisk

1 fellesstart må man vel godta, så det får bli jaktstarten. Man kan ikke bare ta, må gi litt også. Savner 3-mila, men i forhold til antall øvelser så kan jeg skjønne at det var den som ble kuttet når sprinten kom.

 

Sprint kunne med fordel hatt mindre heat, blir litt vel mye tilfeldigheter.

Lagsprinten må bestå, sprinterne kan ikke ha bare en øvelse heller.

 

Jeg vil heller ikke at langrenn skal bli noen lagidrett slik som sykkel. Må ikke bli sånn at alle skal ofre seg for en løper.

Lenke til kommentar

Reagerer litt på overskrifter og kommentarer fra det ganske land.

 

"Nordthug er verdens beste." "Nordthug er komplett."

 

Dette er jo delvis rett, men det gjelder jo kun fellesstarter.

 

Det han gjorde i stafetten var enormt imponerende, men hadde nok neppe gått å ta inn så kjapt hvis det ikke var for at Teichmann er grusomt treg i starten av løp.

 

Komplett er han, men det er kun i fellesstarter fristil. Han er jo langt fra like god i klassisk. Og han er jo ofte ikke god på normale løp.

 

Det han gjorde i Touren mener eg er vel så imponerende som de to gullene på fellesstartene. For da viste han litt av det eg kaller "komplett langrennsløper" selv om også touren er veldig fordelaktig for folk som er raske, og folk som kan det å henge.

 

Men eg tar av hatten for Nordthug. Han har utviklet seg veldig mye på det personlige planet før og etter konkurranser. Fra å oppføre seg ufattelig barnslig er han nå bare glad for å vinne.

 

Nordthug kommer til å bli en grossist for Norge om konkurranse formen i fremtiden fortsetter å favorisere spurtsterke "hengere" slik som nå.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
VM i Oslo

 

15 km intervallstart - friteknikk

50 km intervallstart - klassisk

4x10 km stafett - 2x friteknikk, avslutte med 2x klassisk

1 fellesstart må man vel godta, så det får bli jaktstarten. Man kan ikke bare ta, må gi litt også. Savner 3-mila, men i forhold til antall øvelser så kan jeg skjønne at det var den som ble kuttet når sprinten kom.

 

Sprint kunne med fordel hatt mindre heat, blir litt vel mye tilfeldigheter.

Lagsprinten må bestå, sprinterne kan ikke ha bare en øvelse heller.

 

Jeg vil heller ikke at langrenn skal bli noen lagidrett slik som sykkel. Må ikke bli sånn at alle skal ofre seg for en løper.

 

Hmm, er dette ønsker? Mener at det ikke er bestemt, mest med tankt på 50 km

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...