Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Ikke overdriv bruk av store skriftstørrelser og forstå når nok er nok. Poster vil bli slettet eller redigert.

 

Oppdatering: Rundt 15 innlegg ble slettet og et antall andre ble redigert. Diskusjon rundt antall innlegg i denne tråden ble og fjernet.

 

Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, som de kommenterte på et tidspunkt i sendingene i dag er det jo en 25-kilometersløyfe som ikke er så mye brukt oppe ved Lillehammer :D

 

Det må ha vært noe eget før i tiden når kommentatorene kunne si noe slikt som; "Ett-tjueett-to, ett-tjueett-tre, ett-tjueett-tre. Han har fortsatt ikke kommet ut av skogen her, russeren var på ett-tjueett-tyve. Vi husker jo at vår nordmann var to sekunder bak tidligere. Oioi! Nå kommer det noen ut av skogen - hva er startnummeret da? Det er nordmannen, det er nordmannen! Ett-tjueett-tolv, han er foran russern, foran russern!"

 

Jeg var ikke med på den tiden, men skulle gjerne vært det.

 

Dessverre er jo ikke intervallstart så publikumsvennlig som enkelte ønsker det.

 

 

NRK sender akkurat nå en time med høydepunkter fra VM! ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jeg syntes tvert i mot intervallstart er generelt mer spennede selv om man ikke får de 5-10 minuttene med en spurt som idag. Det blir som en vanlig 30 km fellesstart bare litt lengre.

 

Husker jeg så et klipp fra et renn på 60-70 tallet tror jeg. Var et eller to kameraer i løypa og det ene bildet var halveis dekket av en grankvist fra et tre :!: Snakk om publikumsvennlighet.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Forresten, hva skjer med de norske skijentene?

 

Ski-VM: huff (1 sølv)

Anette Sagen fikk vel bronse? :)

 

Men de er ikke helt i storslag nei. Er ikke lenge siden tiden hvor Bente Skari og Marit Bjørgen dominerte.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...