TSP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ikke overdriv bruk av store skriftstørrelser og forstå når nok er nok. Poster vil bli slettet eller redigert. Oppdatering: Rundt 15 innlegg ble slettet og et antall andre ble redigert. Diskusjon rundt antall innlegg i denne tråden ble og fjernet. Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden. Endret 1. mars 2009 av TSP Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kjempeartig at Petter vinner, men fellesstart ødelegger 5-mila, håper for guds skyld at det blir intervallstart i Oslo, gleder meg at de vurderer det. Hvis man begynner å se etter rundt 1t 40 min så holder det i massevis. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen så herlig av Northug. Synd med stavbrekket til Gjerdalen, men flott at han hjalp Northug til seier. Teamwork. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Typisk VG:Northug mot røkla i Liberec. Direkte NÅ! Les mer Var slik de snakket i gamle dager på Kampen, i følge John Herwig. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Northug er rett og slett fantastisk! Bøyer meg i støvet!! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvorfor går de i flokk? Skibytte underveis? Nei, dette er helt håpløst. La oss starte vår egen norske FIS med sånn det var før. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Til neste VM vil jeg ha: 50 km - intervallstart 15 km - fellesstart Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Slik ønsker jeg det under Oslo VM: -Sprint -15 klassisk/Skøyter enkeltstart -50 Skøyting/klassisk enkeltstart -Stafett -30 km dobbelstart Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva er "dobbeltstart"? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Dobbeljakt, jaktstart, dualthlon, fellesstart med skibytte (kall det hva du vil). Edit: Du skjønte sikkert hva jeg mente. Endret 1. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ja, som de kommenterte på et tidspunkt i sendingene i dag er det jo en 25-kilometersløyfe som ikke er så mye brukt oppe ved Lillehammer Det må ha vært noe eget før i tiden når kommentatorene kunne si noe slikt som; "Ett-tjueett-to, ett-tjueett-tre, ett-tjueett-tre. Han har fortsatt ikke kommet ut av skogen her, russeren var på ett-tjueett-tyve. Vi husker jo at vår nordmann var to sekunder bak tidligere. Oioi! Nå kommer det noen ut av skogen - hva er startnummeret da? Det er nordmannen, det er nordmannen! Ett-tjueett-tolv, han er foran russern, foran russern!" Jeg var ikke med på den tiden, men skulle gjerne vært det. Dessverre er jo ikke intervallstart så publikumsvennlig som enkelte ønsker det. NRK sender akkurat nå en time med høydepunkter fra VM! Endret 1. mars 2009 av TSP Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Forresten, hva skjer med de norske skijentene? Ski-VM: huff (1 sølv) VM i skiskyting: tragisk (1 bronse) Alpin-VM: hahaha Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg syntes tvert i mot intervallstart er generelt mer spennede selv om man ikke får de 5-10 minuttene med en spurt som idag. Det blir som en vanlig 30 km fellesstart bare litt lengre. Husker jeg så et klipp fra et renn på 60-70 tallet tror jeg. Var et eller to kameraer i løypa og det ene bildet var halveis dekket av en grankvist fra et tre :!: Snakk om publikumsvennlighet. Endret 1. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Forresten, hva skjer med de norske skijentene? Ski-VM: huff (1 sølv) Anette Sagen fikk vel bronse? Men de er ikke helt i storslag nei. Er ikke lenge siden tiden hvor Bente Skari og Marit Bjørgen dominerte. Endret 1. mars 2009 av TSP Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Greit med oppsummering av VM Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Slik ønsker jeg det under Oslo VM: -Sprint -15 klassisk/Skøyter enkeltstart -50 Skøyting/klassisk enkeltstart -Stafett -30 km dobbelstart Ikke sprintstafett? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sprintstafett syntes jeg er noe tull for å være ærlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Og hva er tull med det? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Min mening er at det holder med en lagkonkurranse og resten individuelle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Hva med spesialsprinterne da? Skal de bare bli sendt hjem etter ett renn? Synes det er greit at de også har en lagkonkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå