aspic Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 snip Forstår poenget ditt, men Northug representerer vel ein ny generasjon skilauparar Det er jo litt av sjarmen med fyren. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Men en ting må dere innrømme: Dere likte det ikke så godt da Zorzi drev med akkurat det samme for ikke så mange år siden. Endret 1. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Södergren gikk som han gjorde fordi det er hans eneste mulighet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Typisk VG: Northug mot røkla i Liberec. Direkte NÅ! Les mer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Men en ting må dere innrømme: Dere likte det ikke så godt da Zorzi drev med akkurat det samme for ikke så mange år siden. Nei, men Petter er norsk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men en ting må dere innrømme: Dere likte det ikke så godt da Zorzi drev med akkurat det samme for ikke så mange år siden. Men Zorzi var ikke like overlegen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dette er herlig oppvarming til LC-finalen kl 16. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jepp. Hadde vært herlig med Northug-gull og United-seier. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men Zorzi var ikke like overlegen. Og så? Det er måten han går på folk reagerer på, ikke hvor "overlegen" han er. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du har vel svenske gener du, tenker jeg.. Men det er jo litt slik Petter er. Offensiv og på den måten ganske arrogant. Men så lenge han får resultater så er det jo greit. Sødegren gikk et kanonløp på jaktstarten, men han vant ikke. Dermed fortjente Northug gullet mer enn Sødegren. Har ikke svenske gener nei, men jeg setter ydmykhet (Solskjær, Giggs, Scholes osv ) langt foran arrogansen til f. eks. Northug. Ikke misforstå meg, selvfølgelig blir jeg glad når han vinner, men hvis jeg hadde vært svensk ville jeg nok ikke likt ham i det hele tatt. Sier ikke at Northug ikke fortjente gullet på 3 mila, men jeg forstår dem som sier at Södergren var den "moralske" vinneren. Södergren går ikke. Synd, han er vel den eneste utenfor Norge jeg faktisk har sansen for. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Gaillard bytta ikke ski. Tror han skal få slite nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men en ting må dere innrømme: Dere likte det ikke så godt da Zorzi drev med akkurat det samme for ikke så mange år siden. Jeg mislikte Zorzi strekt, men så lenge Alsgaard gjorde han til latter gikk det bra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg mislikte Zorzi strekt, men så lenge Alsgaard gjorde han til latter gikk det bra. Akkurat, og da blir det litt patetisk å kalle alle som stiller spørsmål ved stilen til Northug for "svensker", som forøvrig alltid har vært svært sympatiske. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Apropos Alsgaard, hvor endte han i dag? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kjipt at han duden frå Venezuela er ute, eg hadde verkeleg trua. 1. Northug 2. Duden frå Venezuela 3. Røkla i Liberec Endret 1. mars 2009 av aspic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Haha. Northug henger seg på Vittoz!!! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 http://www.vg.no/sport/ski/skiskyting/arti...hp?artid=537182 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men Zorzi var ikke like overlegen. Og så? Det er måten han går på folk reagerer på, ikke hvor "overlegen" han er. Forskjellen i dag er at Northug er så jævla overlegen. Derfor reagerer folk som faen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 "Jeg skal henge til jeg dør," sa han jo. Det var en herlig poesi i det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Russerne kan gå og legge seg. Angrer prøver å få kontakt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå