Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg starter herved Nortugs-fanklubb. Meld deg inn på eget ansvar Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) De har sikkert skjønt at de har dummet seg ut.. Hvorfor ser du på SVT btw? Jeg synes det er morsommere å følge løpet fra "utsiden". Og jeg svitsjer nå og da innom NRK1, for variasjonens skyld. Har gjort det slik i hele år. Særlig i skiskyting synes jeg SVT er flinke. Endret 1. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg er med. EDIT: Svar til TomHel. Endret 1. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da kan du få være assisterende leder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fint at vi er mange som elsker Nortug, målet er å bli større enn alle de andre tulleklubbene til f.eks Neuner og Flatland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Da kan du få være assisterende leder. Kult. Men ikke DiJay få bli leder. Han ødelegger bare! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg vil være med jeg også! Gapwick: Skjønner, synes nrk kan vintersport ganske bra jeg. Så litt på SVT under stafetten da. Men da var kommentatoren så stille at jeg ikke gadd mer enn 2 min. Mulig det var fordi svenskene lå nesten en runde bak teten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Ta igjen Zorzi da! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ta igjen Zorzi da! Ikke noe vits i å ta i så mye. Han kan umulig holde unna når han er helt alene der framme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Haha, kommentatoren sammenligner hele tiden med sykling! Minst fem ganger de siste ti minuttene. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det bare jeg som ikke liker arrogansen til Northug? Likte heller ikke måten han gikk på under 3 mila (tror jeg) da han lå bak og lot andre, og spesielt Södergren, dra hele løpet til det gjensto et par hundre meter. Nesten så jeg unnet vår svenske venn gullet den dagen. Men godt å se han er litt mer offensiv i dag, så kanskje han klarer å vekke følelsene mine for ham (ikke misforstå) til live igjen. Apropos Södergren, går han i dag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Södergren går ikke. Og jeg liker Petter. Og Zorzi er teit :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei, magesjau! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 *tullsnakk* Du har vel svenske gener du, tenker jeg.. Men det er jo litt slik Petter er. Offensiv og på den måten ganske arrogant. Men så lenge han får resultater så er det jo greit. Sødegren gikk et kanonløp på jaktstarten, men han vant ikke. Dermed fortjente Northug gullet mer enn Sødegren. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Haha, kommentatoren sammenligner hele tiden med sykling! Minst fem ganger de siste ti minuttene. Nok en god grunn til å følge løpet hos våre venner svenskene. Er det bare jeg som ikke liker arrogansen til Northug? Likte heller ikke måten han gikk på under 3 mila (tror jeg) da han lå bak og lot andre, og spesielt Södergren, dra hele løpet til det gjensto et par hundre meter. Nesten så jeg unnet vår svenske venn gullet den dagen. Men godt å se han er litt mer offensiv i dag, så kanskje han klarer å vekke følelsene mine for ham (ikke misforstå) til live igjen. Apropos Södergren, går han i dag? Er det arrogant å spille på sine egne styrker? Northug er god til å henge, så han henger. Södergren er sterk som en okse, så han drar. Jeg er enig i at det kan være litt irriterende, men jeg kan jo ikke annet enn ha forståelse for at løperne går for å vinne. Klart, om det blir Zorzi-Alsgaarg-tendenser, da har det gått for langt. Södergren er dessverre syk. Eller i alle fall ikke restituert. Endret 1. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Er det bare jeg som ikke liker arrogansen til Northug? Likte heller ikke måten han gikk på under 3 mila (tror jeg) da han lå bak og lot andre, og spesielt Södergren, dra hele løpet til det gjensto et par hundre meter. Nesten så jeg unnet vår svenske venn gullet den dagen. Men godt å se han er litt mer offensiv i dag, så kanskje han klarer å vekke følelsene mine for ham (ikke misforstå) til live igjen. Det er bare sånn Northug er. Og vi liker han pga. det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sagberg har skjønt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå